حجت‌الاسلام آل هاشم در گفت‌وگو با دفاع پرس:اقتصاد مقاومتی با همدلی بین دولت و ملت تحقق می‌یابد

پایگاه خبری عقاب نیوز :

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه حقیقتاً تنها را عزت‌افزایی رعایت و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است، گفت: این اقتصاد مقاومتی با همدلی و وحدت ملت و دولت تحقق می‌یابد.

اقتصاد مقاومتی با همدلی بین دولت و ملت تحقق می‌یابد/ موفقیت دولت در گروه همزبانی بین مردم است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی دفاع پرس اعزامی به مناطق عملیاتی راهیان نور، پیرامون نام‌گذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در پیام نوروزی خود به وحدت ملت و دولت در قالب همدلی و همزبانی اشاره کردند. برداشت ما از این پیام مدبرانه و حکیمانه این است که ما هم در سطح داخلی و هم در سطح خارجی در سال جاری نیاز به وحدت و انسجام بیشتر داریم.
 
وی افزود: سال ۹۴ سال پایانی مذاکرات هسته‌ای است که بالاخره باید روی این میز همه‌چیز نهایی و مشخص شود. همدلی و همزبانی مسئولین در این راستا به‌کار می‌آید. نتیجهٔ آن به دستاورد مهم عزت، افتخار و اطلاعت‌پذیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری در این موضوع مهم و حساس بین‌المللی ختم می‌شود.
 
آل هاشم تصریح کرد: اما در موضوع داخلی بیش از هر عرصه و موقعیت دیگری این نیاز مبرم احساس می‌شود. چراکه امسال انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را پیش رو داریم. امیدواریم با این همدلی بتوانیم با اتکا به حضور پرشور مردم این انتخابات را در سطح گسترده‌ای برگزار کنیم.
 
وی ادامه داد: هرچه گسترهٔ این همدلی‌ها و همزبانی‌ها بیشتر باشد، متقابلاً صمیمیت، همدلی و وحدت میان مردم و دولت افزایش می‌یابد و مطمئناً در برگزاری هرچه باصلابت‌تر این انتخابات نقش بسیار مهم و بسزایی را ایفا خواهد کرد.
 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بیان داشت: با توجه به تأکیدات فراوان مقام معظم رهبری در سال‌های گذشته نسبت به توسعه و رونق بخش‌های اقتصادی کشور، حقیقتاً تنها را عزت‌افزایی رعایت و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است. این اقتصاد مقاومتی با همدلی و وحدت مردم تحقق می‌یابد.
 
وی اضافه کرد: دولت باید تلاش کند وابستگی به نفت را به حداقل برساند و مردم نیز در راستای رونق بخش تولید داخلی تلاش کنند. این همدلی‌ها باید موجبات استفاده بهینه از امکانات پیشرفت اقتصادی را فراهم آورد.
 
آل هشام تاکید کرد: ما برای استفاده بهینه از اقتصاد کشور و رونق اقتصاد و افزایش عزت منطقه‌ای، نیاز به توسعهٔ عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و.. داریم.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر همدلی و همزبانی که لازم و ملزوم یکدیگر هستند در میان مردم تقویت شود، قطعاً دولت به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا خواهد کرد.
 
 


این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: