رييس سازمان عقيدتي ارتش : ترويج تفکر بسيجي موجب رشد علمي و توانمندي نيروهاي مسلح

پایگاه خبری عقاب نیوز :

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت : اقتدار تیم مذاکره کننده هسته ای ایران را حاصل ظرفیت ایجاد شده در دوران دفاع مقدس است.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداو سیما ، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم در آیین افتتاح نمایشگاه هوایی راهیان نور در پایگاه چهارم شکاری دزفول افزود : تیم مذاکره کننده هسته ای به برکت خون شهدا از حقوق ملت ایران دفاع می کند.
وی همچنین با تاکید بر تبیین دستاوردهای دوران دفاع مقدس برای نسل جوان افزود : یکی از دستاوردهای مهم رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس است که موجب شد جوانان این مرز و بوم به پیشرفت های مهمی در زمینه های مختلف علمی از جمله هسته ای دست یابند.
نماینده ولی فقیه در ارتش به دستاوردهای مهم جهاد خودکفایی نیروی هوایی اشاره کرد و گفت: این موفقیت ها حاصل خودباوری و اعتماد به نفسی است که رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس آنرا محقق کردند.
حجت الاسلام آل هاشم افزود : تولید انواع تجهیزات پیشرفته نظامی در وزارت دفاع ، موجب اقتدار نیروهای نظامی شده که این پیشرفت و موفقیت حاصل ترویج تفکر بسیجی در نیروهای متخصص و متعهد این وزارت است.
وی تبیین این دستاوردها برای کاروان های راهیان نور را ضروری دانست و گفت: حضور کاروان های راهیان نور در مناطق عملیاتی فرصتی برای تبیین دستاوردهای مهم دوران دفاع مقدس است که باید غنیمت شمرده شود.
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه از دست اندر کاران کاروان های راهیان نور خواست تا با بهره گیری از ظرفیت بالای هنر و ادبیات برای انتقال فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه تلاش کنند.
وی همچنین حرکت راهیان نور را حافظ اقتدار نظام اسلامی دانست و اظهار داشت : راهیان نور حافظ عزت و استقلال میهن اسلامی بوده که همچون دژی مستحکم قابل تسخیر نیست.
دوازدهمین نمایشگاه هوایی راهیان نور از یکم تا 11 فروردین ماه 94 برای بازدید کاروان های راهیان نور برپاست.
در این نمایشگاه انواع هواپیمای شکاری ، ترابری و بالگرد ، انواع موشک و نیز تجهیزات پیشرفته هوایی به نمایش گذاشته شده است.

 

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: