سه فرود اضطراری در فرودگاه شیراز
تاريخ : 8 / 12 / 1393برچسب:, | 7:26 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به علت نامناسب بودن وضع جوی در جزیره قشم و منطقه بندرعباس، ۳ پرواز در فرودگاه دستغیب شیراز فرود اضطراری داشتند. ۱۵ تن از مسافران این پرواز با اتوبوس به بندرعباس عزیمت کردند و بقیه مسافران نیز قرار است با پرواز ساعت ۲۰:۱۰ دقیقه به بندرعباس بروند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مدیرکل فرودگاه های استان فارس گفت: پرواز شماره 348 هواپیمایی هما ساعت 10 و 45 دقیقه  تبریز -  بندرعباس
با 98 مسافر به علت وضع بد جوی ساعت 13 و 13 دقیقه در فرودگاه شهید دستغیب به زمین نشست.


این پرواز ساعت 14 و 45 دقیقه فرودگاه شیراز را به سمت بندرعباس ترک کرد که دوباره به علت کمی دید به فرودگاه شیراز بازگشت.


حمیدرضا سیدی افزود: 15 تن از مسافران این پرواز با اتوبوس به بندرعباس عزیمت کردند و بقیه مسافران نیز قرار است با پرواز شماره 328 ساعت 20 و 10 دقیقه به بندرعباس منتقل شوند.


همچنین پرواز شماره 1240 شرکت هواپیمایی «قشم ایر» در مسیر تهران -  قشم به علت مناسب نبودن وضع جوی، ساعت 14 و 19 دقیقه در فرودگاه شیراز به زمین نشست.


پرواز 3807 شرکت هواپیمایی «آسمان» در مسیر شیراز- قشم نیز که ساعت 9 و 22 دقیقه امروز به قشم رفته بود، به علت بدی آب و هوا و دید کم نتوانست در فرودگاه قشم فرود آید و ساعت 10 و 22 دقیقه مجبور به بازگشت و در فرودگاه شهید دستغیب شیراز فرود آمد. این پرواز نیز ساعت 11 و 38 دقیقه پس از بهبود وضع جوی عازم قشم شد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: