رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: مساجد و حسینیه ها نقطه آغار حرکت و پیروزی انقلاب اسلامی بودند

پایگاه خبری عقاب نیوز :

رییس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش گفت: مساجد و حسینیه ها نقطه آغاز حرکت و پیروزی انقلاب اسلامی بوده و اکنون نیز از مکان های مهم تبلیغ آرمان ها و دستاوردهای نظام اسلامی هستند.

 

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم، شامگاه شنبه در آیین بهره برداری از حسینیه حضرت رسول اکرم (ص) تیپ 221 شهید خسرو تاش مراغه افزود: مسجد محور وحدت، همدلی و همبستگی مردم است و در زمان کنونی حرکت های بزرگ اسلامی و خیزش های مردمی کشورهای منطقه از مساجد آغاز شده است.

وی اظهار کرد: دشمنان اسلام نیز از مساجد و تجمع مسلمانان می ترسند زیرا این مکان مقدس محل خوبی برای مقابله با تهاجم فرهنگی استکبار است.

رییس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش ادامه داد: مسجد در فرهنگ اسلامی زیربنای تمدن اسلام بوده و در دین مبین اسلام نسبت به احداث مراکز فرهنگی و عبادی بویژه مسجد توجه خاصی شده است.

حجت الاسلام آل هاشم یادآوری کرد: تاسیس مسجد و حسینیه از مصادیق روشن باقیات الصالحات است که بنابر نص صریح آیات قرآن و روایات ائمه معصومان(ع)، مسلمانان بر ایجاد پایگاه های فرهنگی و تعمیر آن ترغیب شده اند.

حسینیه حضرت رسول اکرم (ص) تیپ مستقل 221 شهید خسروتاش ارتش در زمینی به مساحت 300 متر مربع با 800 میلیون ریال اعتبار در پادگاه امام رضا (ع) مراغه احداث شده است.

تیپ مستقل 221 شهید خسروتاش، گروه 11 توپخانه و پشتیبانی منطقه چهار ارتش جمهوری اسلامی در پادگان امام رضا(ع) و نیروی انتظامی و بسیج و سپاه ناحیه مراغه یگان های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی مستقر در این شهرستان هستند.

شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعیت در 147 کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: