تحریم ایران کارخانه پژو را تعطیل کرد
تاريخ : 18 / 1 / 1391برچسب:, | 12:56 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

تحریم ایران کارخانه پژو را تعطیل کرد
به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس گروه خودرو سازی پژو سیتروئن فرانسه، فعالیت یکی از واحدهای خود در شمال شرقی فرانسه را به دلیل توقف ارسال قطعات به ایران به حالت تعلیق در آورد.

خبرگزاری فرانسه به نقل از فرانک دون، از مقامات ارشد این شرکت نوشت: «یک طرح آزمایشی برای از سر گیری فعالیت ها و انتقال قطعات در ماه سپتامبر در نظر گرفته شده است.»

این اظهار نظرها چند روز پس از آن صورت می گیرد که این شرکت خودرو سازی، به دلیل کاهش ارسال قطعات یدکی به ایران، ۲۰۰ کارگر خود را برای ماه آوریل به طور موقت در واحد وسول واقع در شمال شرقی فرانسه از کار بیکار کرده است.

شرکت پژو سیتروئن فرانسه، در ۲۰ فوریه، همکاری خود با شرکت های خودرو سازی ایرانی را پس از به اجرا گذاشته شدن تحریم های غرب علیه ایران متوقف نمود.

بر اساس این گزارش، این شرکت همچنین، صادرات خودرو به ایران که حدود ۱۳ درصد فروش جهانی محصولات این شرکت در سال گذشته میلادی بود را متوقف ساخته است.

ایران در سال ۲۰۱۱، دومین بازار بزرگ فروش محصولات شرکت پژو سیتروئن از نظر حجم صادرات به شمار می رفت.

اخیرا، یک مرکز آمریکایی، تحت عنوان اتحاد علیه ایران هسته ای، از کنگره آمریکا خواسته است تا تحقیقات جامعی را در خصوص مبادلات تجاری خودرو سازان فرانسوی با ایران انجام دهد.

در ۲۳ ژانویه، وزرای خارجه اتحادیه اروپایی با بسته تحریم های جدید علیه ایران شامل، تحریم واردات نفت از ایران، انسداد دارایی های بانک مرکزی ایران در کشورهای عضو اتحادیه، و تحریم فروش الماس، طلا و سایر فلزات گرانبها به تهران موافقت کردند.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: