عکس/ شناگر ۹۲ ساله تفرشی
تاريخ : 22 / 10 / 1393برچسب:, | 12:42 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

شناگر ۹۲ ساله اهل تفرش دارای مدرک درجه یک رشته شنا با سه روز تمرین در هفته کنار شناگران جوان تر جسم و روح خود را سالم و شاداب نگه می‌دارد.

(تصاویر) شناگر 92 ساله تفرشی

به گزارش فرارو، "ولی بابا طاهر" پیرمرد ۹۲ ساله اهل تفرش و ساکن تهران است. وی دارای مدرک فوق دیپلم مکانیک بوده و تا سال سوم رشته زبان انگلیسی تحصیل کرده است. این پیرمرد ورزشکار همچنین موفق به اخذ مدرک درجه یک رشته شنا شده است. او بخشی از تجهیزات مربوط به ورزش شنا و بدن سازی خارج از آب را با وسایل ساده و ارزان طراحی کرده و هر روز در منزل حرکات ورزشی انجام می دهد.

بابا طاهر با سه روز تمرین حرفه ای در هفته در کنار شناگران جوان تر جسم و روح خود را سالم و شاداب نگه می دارد. شنا در دریا و اطلاعات پیرامون چگونگی مقابله با امواج و جریان های دریایی از ویژگی مهم باباطاهر است چنانچه یک بار در ۶۰ سالگی به مدت ۱۲ ساعت حین شنا در دریای طوفانی گم شد و با به کارگیری مهارت خود به سلامت به ساحل بازگشت.

وی دلیل سلامت خود را رژیم سالم غذایی سالم خود می داند و می گوید تابه حال لقمه ای را بدون آنکه آن را کامل بجود فرو نداده است و اوست که به بدنش فرمان می‌دهد چه بخورد نه آنکه هرچه دلش خواست بخورد.

برای تماشای بقیه عکسها کلیک کنید



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: