آسیب دیدن مطهری درپی تشنج در مجلس
تاريخ : 21 / 10 / 1393برچسب:, | 11:51 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

عابد فتاحی درباره تنش در مجلس به خبرنگار «آفتاب» می‌گوید: صحنه‌های بدی رخ داد. آقای مطهری طرفدارهایی هم داشتند اما مخالفان صحبت‌های ایشان جلوی تریبون سخنرانی جمع شده بودند و اجازه صحبت‌کردن را به ایشان ندادند. نهایتا هم آقای مطهری را پایین کشیدند.
 
آفتاب نیوز: صبح امروز جلسه علنی مجلس با نطق مطهری به تنش کشیده شد. علی مطهری در نطق خود بار دیگر حصر آقایان موسوی، کروبی و خانم رهنورد را غیرقانونی و برخلاف اصول قانون اساسی اعلام کرد. تاکید وی به این موضوع برای چندمین بار باعث تنش در مجلس شد و مخالفان این صحبت ها و رفع حصر اقدام به ضرب و شتم مطهری کردند.

عابد فتاحی درباره تنش در مجلس می‌گوید: صحنه‌های بدی رخ داد. آقای مطهری طرفدارهایی هم داشتند اما مخالفان صحبت‌های ایشان جلوی تریبون سخنرانی جمع شده بودند و اجازه صحبت‌کردن را به ایشان ندادند. نهایتا هم آقای مطهری را پایین کشیدند.

رییس فراکسیون اهل سنت می‌گوید: به‌نظرم بهتر بود که اجازه می‌دادند ایشان صحبت کند و بعد از آن منتقدان هم حرف‌های خود را ارائه می‌دادند. اینکه اجازه ندادند صحبت‌های ایشان به عنوان نماینده مجلس که حق آزادی بیان دارد به پایان برسد هم از نظر سیاسی و هم قانونی مناسب نیست.

این نماینده مجلس توضیح داد: آقای مطهری مورد ضرب و شتم قرار گرفت، البته زیاد نبود اما از ناحیه دست چپ آسیب دیدند. محیط شلوغ بود و من متوجه نشدم که چه کسی اقدام به ضرب و شتم کرد اما نزدیک بود که ایشان به زمین بیفتد و همین باعث زخمی شدن انگشتان دست چپ ایشان شد.

فتاحی تصریح کرد: مخالفان آقای مطهری زیاد بودند و جلوی تریبون را گرفته بودند و شعار می‌دادند. من تا آنجا که می‌توانستم اجازه ندادم کسی به تریبون نزدیک شود و جلوی ایشان ایستادم. نهایتا سعی کردیم آقای مطهری را از میان آنها بیرون بکشیم. در حال حاضر هم که جو مجلس آرام است و صحن در حال ادامه کار است.


این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: