هشدار آبفا درباره دستگاه‌های تصفیه
تاريخ : 21 / 10 / 1393برچسب:, | 10:34 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 
شرکت آب و فاضلاب استان تهران اعلام کرد: آب تهران از نظر بهداشت هیچ گونه مشکلی ندارد و هیچ یک از دستگاه‌های تصفیه آبی که به نام شرکت آب و فاضلاب تبلیغ می‌شوند مورد تایید این شرکت نیست.

آبفای استان تهران اعلام کرد: ادعای دارا بودن هر گونه تاییدیه از سوی این شرکت برای تبلیغ و یا فروش دستگاه‌های تصفیه خانگی آب غیرقانونی است و آبفای استان تهران با موسسات حقیقی و حقوقی متخلف برخورد قانونی خواهد کرد.

در اطلاعیه این شرکت آمده است: همچنان‌که در گذشته نیز بارها تاکید شده است، آب تهران از نظر بهداشت هیچ گونه مشکلی ندارد و هیچ یک از دستگاه‌های تصفیه آبی که به نام شرکت آب و فاضلاب تبلیغ می‌شوند مورد تایید این شرکت نیست.

بنا بر گزارش‌های مردمی و تماس‌های شهروندان با شرکت آب و فاضلاب، اخیرا موسساتی برای فروش دستگاه‌های تصفیه آب با شهروندان تماس گرفته‌اند و ضمن معرفی خود به عنوان نماینده آبفا و ادعای آلوده‌بودن آب تهران تلاش می‌کنند شهروندان را به خرید محصولات خود ترغیب کنند.

بر اساس این گزارش دفتر حقوقی آبفای استان تهران در گذشته با شرکت‌هایی از این دست برخورد قضایی کرده است و شماری از این شرکت‌ها در مراجع قضایی محکوم شده‌اند.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: