شلوارهای نگین دار زنانه با هدف توهین به مقدسات+ عکس
تاريخ : 11 / 10 / 1393برچسب:, | 7:53 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

نبود “نظارت صحیح” بر تولید و عرضه لباس در بازار سبب شده است که در بسیاری از موارد، شاهد تهیه و تولید لباس و کفش هایی باشیم که به “مقدسات دینی” توهین می کنند!

به گزارش سرویس وب گردی پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ورود کیف و کفش هایی از چین که به حضرت رسول (ص) توهین می‌کردند، نخستین اخبار واصله از اهانت به مقدسات دینی بود. اخباری که بدون هیچ نتیجه ای، در رسانه ها منعکس شد و متاسفانه تاکنون هیچ سازمانی به خود اجازه ورود به آن را نداده و این کالا همچنان بعد از گذشت سال ها در بازار یافت می شود و  گاهی می توان نمونه تصاویر آن را بعد از خرید، توسط مشتری در شبکه های اجتماعی ملاحظه کرد!

در این حال ، اقدام جدیدی که در بازار مشاهده شده است، تولید شلوارهای جین که بر پشت آن عبارت « بسم الله الرحمن الرحیم» نوشته شده و ویزه “خانم ها” است که با “نگین” هم تزئین شده است!
 
این شلوارها که به راحتی در بازار به فروش می رسد، بدون توجه مشتری به عبارت نوشته شده خریداری می شود و هیچ ارگانی هم بر آن نظارت نمی کند!

این توهین ها به مقدسات دینی که فقط در شبکه های اجتماعی توسط خود مردم اطلاع رسانی می شود، بدون هیچ واکنشی از سوی سازمانهای نظارت کننده، همچنان پا برجاست و تولیدکنندگان آن نیز روز به روز با قدرت به کارشان در این زمینه ادامه می دهند!

 

توهین به مقدسات روی شلوار جین زنانه

 

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: