رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: حماسه 9 دی زنده نگه داشته شود / رزمایش محمدرسول الله (ص) حامل پیام ص

پایگاه خبری عقاب نیوز :

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: حماسه بزرگ مردم در نهم دی ماه 88 باید زنده نگه داشته شود.

 

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم صبح سه شنبه در جمع مردم جاسک با اشاره به نقش رهبری در خنثی شدن فتنه 88 گفت: حماسه نهم دی ماه باید زنده نگه داشته شود تا برای نسل های آینده حفظ و از بروز فتنه های دیگر جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه هرگز نباید فتنه سال 88 را تمام شده فرض کنیم گفت: قطعا تا زمانیکه روحیه مقاومت در مردم ایران زنده است دشمنان به دنبال ضربه زدن به ایران اسلامی هستند.

وی افزود: انتخابات 88 می توانست موجب استحکام داخلی و گسترش قدرت ایران در سطح بین المللی شود که متاسفانه با حمایت دشمنان خارجی و حمایت برخی عناصر داخلی چه آگاهانه چه از روی غفلت به فتنه تبدیل شد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به رزمایش مشترک ارتش تحت عنوان رزمایش محمد رسول الله (ص) اشاره کرد و گفت: این رزمایش حامل پیام صلح و دوستی است اما برای دشمنان ایران این پیام را دارد که اگر قصد تعارض به ایران را داشته باشند با جواب محکم نیروهای مسلح و مردم روبه رو خواهند شد.

وی با قدردانی از نیروهای ارتش برای حضور در رزمایش محمد رسول الله (ص) و نشان دادن اقتدار ایران گفت: این رزمایش نشان دهنده اقتدار نیروهای مسلح ایران اسلامی است.

رزمایش مشترک نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت عنوان رزمایش «محمد رسول الله(ص)» از چهارم دی ماه در منطقه ای به وسعت دو میلیون و 200 کلیومتر مربع از شرق تنگه هرمز تا شمال اقیانوس هند و پایین تر ازخلیج عدن در حال برگزاری است و تا دهم دی ماه ادامه خواهد داشت.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: