رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: فراموش کردن فتنه ۸۸ هزینه‌های سنگینی بر نظام تحمیل می‌کند

پایگاه خبری عقاب نیوز :

حجت‌الاسلام آل‌هاشم گفت: هرگز نباید فتنه ۸۸ را پایان یافته تلقی کرد چرا که فراموش کردن فتنه ۸۸ هزینه‌های سنگینی را بر نظام تحمیل خواهد کرد.

حجت‌الاسلام آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز طی سخنانی در جمع مسئولین و کارکنان این سازمان، اظهار داشت: در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی روزهای مهم و بیادماندنی بسیاری وجود دارد که یکی از این روزهای به یاد ماندنی، حماسه 9 دی سال 88 است.

نماینده ولی‌فقیه در ارتش با بیان این که در حماسه عظیم 9دی ملت هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی با آرمان های امام راحل و  انقلاب تجدید عهد کردند افزود: حضور حماسی و خودجوش مردم در راهپیمایی بزرگ 9 دی ماه 88 باعث شد تا توطئه های دشمنان نقش بر آب شود.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم به تشریح وقایع انتخابات ریاست جمهوری سال 88 پرداخت و دراین باره خاطرنشان کرد: حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم، علاوه بر استحکام داخلی در افقی وسیع تر دامنه نفوذ جمهوری اسلامی ایران را در عرصه جهانی به عنوان کشوری مهم و تاثیر گذار که الگوی مردم سالاری دینی ارائه نمود گسترش داد و البته نکته ای که تأسف دوستداران انقلاب را برانگیخت وقایع تلخ و شوم از پیش تعیین شده قبل از انتخاب بود که بارزترین نتیجه آن مواجه شدن نظام با مشکلات فراوان بین المللی بود.

وی در ادامه تأکید کرد: فتنه 88 نتیجه طراحی و برنامه ریزی طولانی مدت و بسیار پیچیده سرویس های اطلاعاتی دشمنان و در رأس آنان آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان این که حماسه 9 دی و فتنه 88 آزمونی بزرگ برای نظام بود، تصریح کرد: از میان آسیب های دردناکی که در طول 30 سال گذشته متوجه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده بود فتنه 88 از حیث ماهیت، بُعد شیوه، ابزارها، بازیگران و آثار و پیامدهایش منحصر به فرد بوده است که البته به جز عده ای معدود همگی سربلند از آن بیرون آمدند و نتیجه آن هم واکسینه شدن کشور در مقابله این گونه فتنه افکنی ها بود.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم سپس به پیامدهای منفی و اقدامات فتنه گران در جریان حوادث 88 پرداخت و در این خصوص حجمه به باورها و ارزش های دینی، زیر سوال بردن نهادهای قانونی نظام، ساختار شکنی و القاء یأس و ناامیدی در ذهن مردم و جوانان نسبت به آینده کشور و صحت انتخابات را از جمله این اقدامات برشمرد که اثراتی همچون افزایش فشارها، تشدید تحریم ها، افزایش مطالبات دشمن در موضوع هسته ای، افزایش امید دشمن به براندازی نظام را برای کشور به همراه داشت.

وی در پایان به برکات حماسه 9 دی اشاره و در این خصوص اثبات نقش بی بدیل ولایت و رهبری در خنثی سازی توطئه دشمنان، تقویت پیوند ناگسستنی مردم با انقلاب، افشای چهره نفاق، آشکار شدن نقش بصیرت و ولایت مداری مردم در مقابل توطئه دشمنان و تمسک به ایمان و اعتقادات دینی را از جمله این برکات دانست.

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: