رئيس عقيدتي ارتش: کارکنان ارتش در موفقيت هاي قرآني پيشتازند
تاريخ : 16 / 9 / 1393برچسب:, | 12:32 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: کارکنان ارتش، موفقیت های قرآنی فراوانی را در سطح نیروهای مسلح و ارتش های کشورهای اسلامی به دست آورده اند و در این زمینه پیشتاز هستند.


به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در حاشیه برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه ارتش و سیزدهمین دوره رقابت های قرآنی دانشجویان دانشگاه های افسری آجا افزود: اگر بخواهیم مصادیقی در زمینه پیشتازی فعالیت های قرآنی و معنوی در ارتش جمهوری اسلامی ایران ذکر کنیم می توانیم به اعتکاف بیش از 10 هزار نفر از کارکنان ارتش در ماه رجب و مقام های کسب شده کارکنان ارتش در مسابقات قرآن کریم نیروهای مسلح اشاره کنیم.
وی به نمازهای جماعت برگزار شده در سطح یگان های ارتش اشاره کرد و گفت: برگزاری این سطح از نماز جماعت در سطح نیروهای مسلح کم نظیر است.
نماینده ولی فقیه در ارتش به نقش معنویت و قرآن در دوران دفاع مقدس و موفقیت های به دست آمده اشاره کرد و افزود: ما به وضوح در دوران دفاع مقدس می دیدیم که یگان هایی از ارتش که سطح معنویت در آنها بالاتر بود در انجام عملیات ها علیه دشمن بعثی موفق تر بودند.
آل هاشم گفت: فعالیت های قرآنی و معنوی در دل و قلب کارکنان ارتش و خانواده های آنان رسوخ کرده است و چنین ارتشی در هر عرصه ای موفق و پیروز خواهد بود.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: