مرگ اعضای یک خانواده به دست کودک 3 ساله
تاريخ : 6 / 9 / 1393برچسب:, | 10:50 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

پسربچه سه ساله امریکایی با آتش‌افروزی در خانه نه تنها همه اعضای خانواده‌اش را در کام شعله‌های آتش فرو برد، بلکه وحشتی عمیق به جان شهروندان ایالت «مین» انداخت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگارانبه نقل از ایران، بعدازظهر یکشنبه 2 آذرماه جاری رسانه‌های ایالت «مین»‌ واقع در امریکا با انتشار تصاویر خانه‌ای نیم‌سوخته و اجساد چهار تن بسیاری از خانواده‌ها را متأثر کرد.

 

طبق گزارش پلیس، «ترنتون دلیزلی» پسربچه سه ساله با روشن کردن فندک و آتش‌افروزی در اتاق پذیرایی دو برادر دوقلوی دو ساله و مادر 28 ساله‌اش را به کشتن داد.همزمان با این حادثه وحشتناک ساکنان منطقه مین که با دیدن شعله‌های سر به فلک کشیده آتش و دود مواج و غلیظ هراسان به محل آتش‌سوزی آمده بودند، با گزارش به مأموران آتش‌نشانی تلاش کردند جان اعضای خانواده را نجات دهند اما شدت آتش‌سوزی به حدی بود که هر چهار عضو خانواده جان باختند.

 

«استیو مک کوزلند» سخنگوی پلیس ایالتی گفت: بررسی‌های کارشناسان آتش‌نشانی حاکی از ایجاد حریق توسط شعله یک فندک است. طبق نظر کارشناسان بجز کودک سه ساله سایر اعضای خانواده در اتاق خواب به سر می‌بردند و به طور ناگهانی با استشمام دود منواکسیدکربن و در نهایت آتش‌سوزی جان خویش را از دست داده‌اند.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: