حجت الاسلام آل هاشم :در سال های پس از انقلاب بسیج ثابت کرد در روز بحران کارساز و سرنوشت ساز است

پایگاه خبری عقاب نیوز :

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:
در سال های پس از انقلاب بسیج ثابت کرد در روز بحران کارساز و سرنوشت ساز است

حجت الاسلام آل هاشم گفت: دفاع مقدس برکات فراوانی برای ملت ایران اسلامی داشت که از جمله آن می توان به نمایان شدن چهره های ریاکار قدرت های استکباری و آشکار شدن اهداف ضد بشری آنها اشاره کرد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی نهاجا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم معارفه رییس جدید  اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش که صبح امروز با حضور امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش و جمع دیگری از فرماندهان و مسئولین این نیرو برگزار شد با تبریک هفته بسیج گفت: بهترین تعبیر در مورد بسیج همان تعبیر امام راحل(ره) است که فرمودند: بسیج لشگر مخلص خداست.

 

وی با بیان اینکه ما به فرهنگ بسیج احتیاج داریم افزود: در این سی و شش سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بسیج نشان داده که در روز بحران، کارساز و در روز های حساس و سرنوشت ساز کار بسیج بسیار مهم و به یاد ماندنی است.

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: امیدواریم با تلاش همه جانبه فرهنگ بسیج در بین خانواده ها و کارکنان نیروهای مسلح ترویج شود.

 

وی همچنین با تبریک روز نیروی دریایی گفت: نیروی دریایی ارتش هم همانند قهرمانان نیروی هوایی ارتش، در آغازین روز های دفاع مقدس کاری کرد که نیروی دریایی رژیم بعثی عراق تا آخر جنگ نتوانست سازماندهی خود را به دست بیاورد.

 

نماینده ولی فقیه در ارتش با بیان اینکه عزت و محبوبیت کنونی نیروهای مسلح نتیجه ایثارگری های آنها در دوران دفاع مقدس است، خاطر نشان کرد: اگر امروز نیروی هوایی در بین مردم تجلیل و تکریم می شود نتیجه ایثار و فداکاری های شهیدانی چون شهیدسرلشگر خلبان عباس بابایی است.

 

وی افزود: ما در طول دفاع مقدس صدمات مادی و معنوی زیادی را دیدیم ولی پیامدهای مثبت و معنوی فراوانی نصیب ما شد و موجب خلق ارزشهای والای اسلامی و انسانی شد.

 

حجت الاسلام آل هاشم اظهار داشت: قدرتهای استکباری داعیه دموکراسی و حقوق بشر را داشتند که در طول دفاع مقدس با تجهیز صدام به سلاح های کشتار جمعی و جنایت علیه انسانهای مظلوم، خود را رسوا کردند.

 

وی افزود: دفاع مقدس خوباوری و خوداتکایی را به ملت ایران آموخت و موجب اعتماد به نفس این ملت بزرگوار شد که نمونه بارز این خوداتکایی را در نیروی هوایی شاهد هستیم.

 

شایان ذکر است در این مراسم از زحمات و تلاشهای حجت الاسلام ولی الله صبری رئیس سابق اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش تجلیل شد و حجت الاسلام والمسلمین احمد جلیلی صفت نیزبه سمت ریاست جدید اداره عقیدتی سیاسی این نیرو منصوب شد.

 

 

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: