آیت‌الله موحدی‌کرمانی :اسراییل دیوانگی کند تل آویو و حیفا را با خاک یکسان میکنیم

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 آیت‌الله موحدی کرمانی در خطبه‌های دوم نماز جمعه در دانشگاه تهران گفت: از دولت و وزیر بهداشت نسبت به مرحله اجرای گام سوم تحول سلامت که زیرمیزی‌های داده شده را محکوم و سه ماه تا سه سال محرومیت دارد، تشکر می‌کنیم همزمان از پزشکان […]

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از پایگاه تحلیلی خبری علت ، آیت‌الله موحدی کرمانی در خطبه‌های دوم نماز جمعه در دانشگاه تهران گفت: از دولت و وزیر بهداشت نسبت به مرحله اجرای گام سوم تحول سلامت که زیرمیزی‌های داده شده را محکوم و سه ماه تا سه سال محرومیت دارد، تشکر می‌کنیم همزمان از پزشکان خدوم که اکثریت را شامل می‌شود تشکر کرده و توفیق آنها را از خداوند درخواست داریم.

وی همچنین ادامه داد: از زحمات ده ساله جناب مهندس ضرغامی تشکر و برای دکتر سرافراز آرزوی موفقیت و عمل به توصیه مقام معظم رهبری را داریم.

‌آیت الله موحدی کرمانی خاطر نشان کرد: مسئله ساخت پهپاد ایرانی توسط متخصصین در هوا فضا از طریق مهندسی معکوس دستاوردی عظیم دانست و از قول فرمانده محترم هوافضا گفت که از طریق ساخت آن سپاه سکته ناقص آمریکا را کامل کرد.

وی تصریح کرد: البته هواپیمای به غنیمت گرفته شده نواقصی داشت مخصوصا در قسمت رادارگریزی آن، اما در نوع ایرانی این نقص برطرف شد آمریکایی‌ها ادعا داشتند ایران قادر به مهندسی معکوس و استخراج اطلاعات هواپیما نیست اما اکنون در کمال بهت قدرت تکنولوژی ایران را دیدند.

خطیب موقت نماز جمعه بیان داشت: موضوع دوم موشک‌های بالستیک است که این موشک‌ها می‌توانند تمام نقاط اسرائیل و پایگاه‌های مهم آمریکا در منطقه را با خاک یکسان کنند و هیچ مرکزی از مراکز اتمی و موشکی اسرائیل از تیررس این موشک پرقدرت، پرسرعت و مهیب ایرانی در امان نیست حتی سقف آهنی اسرائیل هم قابلیت دفاع ندارد و به برکت انقلاب است که عزت نصیب ایران شده است.

‌آیت الله موحدی کرمانی در ادامه گفت: این موشک لحظاتی پس از پرتاب از جو زمین با سرعت غیرقابل متصور که ۱۶ برابر سرعت صوت است به سوی مسیر می‌رود و هیچ قدرت دفاعی توانایی دیدن آن را ندارد چه برسد به انهدام آن.

وی بیان داشت: اگر اسرائیل روزی دیوانگی کرده و فکر تجاوز به ایران را در سر بپروراند ما قادر هستیم با این موشک‌ها که توان برد ۲ هزار کیلومتر دارد در صورتی که فاصله ما با اسرائیل ۱۲۰۰ کیلومتر است به گفته مقام معظم رهبری تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد.

خطیب موقت نماز جمعه تصریح کرد: بنابراین به کاربردن زبان تهدید و زور با کشور قوی چون ایران کاری بس احمقانه است و هیچ راهی جز مذاکره منطقی بر فضای احترام وجود ندارد و ایران حتی یک قدم از غنی‌سازی اورانیوم و حق مسلم خود عقب‌نشینی نخواهد کرد.

‌آیت الله موحدی کرمانی اظهار داشت: تمامی مردم ایران بر حفظ حقوق مسلم خود و پیشبرد دستاورد هسته‌ای اراده‌ای جدی دارند و این عزم و اراده بر هیئت مذاکره کننده هسته‌ای متبلور است به طوری که وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی گفت شخصا با ۱+۵ صحبت کردم که آنها را متقاعد کنم ایران را از غنی سازی و از ادامه ساخت راکتور سنگین اراک منصرف کنند اما آنها پاسخ دادند چنین چیزی امکان ندارد.

وی خطاب به رئیس جمهور آمریکا باراک اوباما گفت: اوباما به جای نامه‌نگاری حسن نیت خود را در عمل نشان دهد نه اینکه مرکب نامه‌اش خشک نشده دستور تمدید وضعیت اضطراری ایران را صادر کند آمریکا می‌داند در مقابله با داعش نمی‌تواند قدرت ایران را نادیده بگیرد مصداق عینی آن نشریه آمریکایی است که نوشته آخرین امید آمریکا در مقابله با داعش ایران است و آمریکایی‌ها به تنهایی با قدرت خود نمی‌توانند با این گروه تروریستی مقابله کنند.

خطیب جمعه موقت تهران افزود: اوباما ادعا دارد با تحریم توانستیم ایران را بر سر میز مذاکره بنشانیم اما ایران حاضر به مذاکره شد تا به دنیا و شما بفهماند دروغ می‌گویید و با بلوکه کردن دارایی ایران ذات خصمانه خود را نشان می‌دهید ما اهل منطق و خواهان صلح جهانی هستیم.

‌آیت الله موحدی کرمانی خاطر نشان کرد: اوباما با کری می‌گوید عدم توافق بهتر از توافق بد است  ما نیز به این جمله اعتقاد داریم عدم توافق بهتر از پذیرش زور و قلدری و تحمل پیشنهادهای ظالمانه آمریکاست.

وی افزود: گروه ۱+۵ به سخنان سخیف رژیم کودک‌کش اسرائیل اعتنا نکنند چرا که رژیم صهیونیستی رسما اعلام کرده با کمیته تحقیق شورای حقوق بشر همکاری نخواهد کرد.

خطیب موقت نماز جمعه خطاب به احمدشهید گفت: احمدشهید اگر به دنبال پرونده حقوق بشر است دست همکارانش را گرفته به غزه یا سوریه ببرد و پای سخنان دخترکان دبستانی سوریه بنشیند که هم‌شاگردی‌هایش دیروز براثر اصابت موشک تکفیری‌ها در خون خود غلتیدند و یا از عراق از دست و پای و سرهای قطع شده گزارش تهیه کنند.

‌آیت الله موحدی کرمانی در رابطه با تحولات سوریه اظهار داشت: مخالفان نظام سوریه و رهبر آن “احمد معاذ خطیب” اعلام کرده ما در گذشته دچار اشتباه سیاسی شدیم و راضی به مذاکراه هستند و از این طریق دست به دامن روسیه برای برگزاری توافق مذاکرات صلح سوریه شدند.
وی پیرامون اتفاقات رخ داده در مسجد‌القصی گفت: ما شاهد یورش رژیم صهیونیستی به مسجد‌القصی و دسیسه برای تخریب قبله اول مسلمین هستیم و این امر موجب شکل‌گیری انتفاضه گسترده خواهد شد ما از علمای اسلامی می‌خواهیم در برابر توطئه‌های رژیم صهیونیستی ساکت ننشیند.

خطیب موقت نماز جمعه تصریح کرد: در بحرین قرار است همه‌پرسی انجام گیرد که این همه‌پرسی مورد تأیید علمای بحرین از جمله آیت‌الله “شیخ عیسی قاسم” می‌باشد در مقابل در تحریم انتخابات نمایشی پارلمانی که درآن حقوق مردم و به ویژه شیعیان که ۷۰ درصد جمعیت را تشکیل می‌دهد تأکید و پافشاری می‌کنیم و به مردم بحرین  توصیه می‌کنیم به هیچ وجه در این انتخابات نمایشی پارلمانی شرکت نکنند اما در همه‌پرسی شرکت گسترده‌ای داشته باشند.

موحدی کرمانی در پایان خاطر نشان کرد: خداوند ان‌شاءالله مردم مظلوم مسلمان خاص شیعیان بحرین را نجات دهد.

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: