دستور فوری رییس قوه‌ قضاییه برای پیگیری حادثه اسیدپاشی
تاريخ : 3 / 8 / 1393برچسب:, | 8:29 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

در دستور رییس قوه قضایه خاطرنشان شده « چناچه کسانی بخواهند به بهانه این امر، امنیّت و آرامش جامعه را برهم زنند، باید توسط نیروهای امنیتی و انتظامی شناسایی و توسط دادستان حوزه قضایی مربوط تحت تعقیب قرار گیرند.»

رییس قوه‌ی‌قضاییه ضمن دستور فوری برای پیگیری حادثه اسیدپاشی، ابراز امیدواری کرد هرچه زودتر مجرم یا مجرمان دستگیر و بسزای اعمال زشتشان برسند.

به گزارش ایسنا، در دستور رییس قوه قضایه خاطرنشان شده « چناچه کسانی بخواهند به بهانه این امر، امنیّت و آرامش جامعه را برهم زنند، باید توسط نیروهای امنیتی و انتظامی شناسایی و توسط دادستان حوزه قضایی مربوط تحت تعقیب قرار گیرند.»

آیت‌الله آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه که در حکمی به معاون اول قوه قضاییه این دستور را صادر کرده داد تاکید رده است «در اسرع وقت با حضور در استان اصفهان و بررسی مجدّانه موضوع اسیدپاشی و دستورات اکید به نیروهای امنیّتی و انتظامی و دادگستری، مسأله را پیگیری و نسبت به کلّیه مراحل شناسایی، تعقیب و رسیدگی، نظارت لازمه را مبذول و نتیجه را به رئیس قوه قضاییه گزارش کنند.

اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه متن کامل حکم رئیس قوه قضاییه را به شرح ذیل منتشر کرده است:

جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای محسنی اژه‌ای

معاون اول محترم قوه قضائیه

حادثه دلخراش اسید پاشی در اصفهان، موجب جریحه‌دار شدن قلوب همگان شده است. گرچه اینجانب از زمان وقوع حادثه،‌ مستمراً پیگیر تعقیب متّهم یا متّهمان بوده و در این خصوص، دستورات اکید به رئیس کل محترم دادگستری اصفهان داده‌ام، و حسب گزارش ایشان اقدامات وسیع و مهمّی برای دستگیری عامل یا عاملان، انجام پذیرفته است؛ ولکن با توجّه به شناعت این عمل غیر انسانی، لازم است حضرتعالی در اسرع وقت با حضور در استان و بررسی مجدّانه موضوع و دستورات اکید به نیروهای امنیّتی و انتظامی و دادگستری، مسأله را پیگیری و نسبت به کلّیه مراحل شناسایی، تعقیب و رسیدگی، نظارت لازمه را مبذول و نتیجه را به اینجانب گزارش نمایید.

امید است هرچه زودتر مجرم یا مجرمین دستگیر و بسزای اعمال زشتشان برسند. بدیهی است چناچه کسانی بخواهند به بهانه این امر، امنیّت و آرامش جامعه را برهم زنند، باید توسط نیروهای امنیتی و انتظامی شناسایی و توسط دادستان حوزه قضایی مربوط تحت تعقیب قرار گیرند.

توفیق حضرتعالی را از خداوند منّان خواستارم .

رئیس قوه قضائیه

صادق آملی لاریجانی

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: