آل هاشم: مرحوم آیت الله مهدوی کنی معلم اخلاق بود
تاريخ : 1 / 8 / 1393برچسب:, | 2:34 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مسجد جعفر طیار پایگاه شهید بابایی اصفهان با تسلیت درگذشت عالم ربانی آیت الله مهدوی کنی گفت: این یار صدیق امام راحل دارای سجایای اخلاقی بسیار و به حق معلم اخلاق بود.
به گزارش روابط عمومی نهاجا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم روز گذشته در دیدار با پرسنل پایگاه شکاری شهید بابایی اصفهان با توجه به درگذشت این عالم بزرگوار به برخی از سجایای اخلاقی وی اشاره کرد و گفت: مرحوم مهدوی کنی هیچگاه بدی را با بدی پاسخ نداد و با عموم مردم، با محبت رفتار می کرد.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از عفو و گذشت، احترام به قوانین کشور و فرو بردن خشم، به عنوان دیگر نکات مثبت اخلاقی رئیس فقید مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد.
وی همچنین به حدیثی از امیر المؤمنین علی (ع) اشاره کرد و افزود: مطابق آموزه های ائمه اطهار (ع) انسان ابتدای خلقتش نقطه ای بی مقدار و در زمان مرگ هم لاشه ای بد بو است، بنابراین انسان هیچ گاه نباید تکبر بورزد.
نماینده ولی فقیه خاطر نشان کرد: باید از انجام کارهای بیهوده خصوصاً در بین خانواده اجتناب کرد، نمونه بارز این کارهای بیهوده استفاده بیش از حد از نرم افزارهای ارتباطی جدید است که در دراز مدت آسیب جدی به کانون خانواده وارد می کند.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: