تشریح جنگ فرهنگی غرب توسط حجت‌الاسلام آل هاشم
تاريخ : 30 / 7 / 1393برچسب:, | 10:52 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: محور اصلی فعالیت‌های دشمنان جایگزین کردن فرهنگ بیگانه به‌ جای فرهنگ ناب اسلامی است.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم بعد از ظهر دیروز در گردهمایی آمران به معروف و ناهیان از منکر مرکز آموزش پیاده شیراز ارتش دراستان فارس به بیان عوامل موفقیت امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و اظهار کرد: یادگیری راه و رسم صحیح و مناسب برای امر به معروف و نهی از منکر و اهمیت دادن به پیشگیری در این زمینه از جمله این عوامل است.

نماینده ولی فقیه در ارتش با بیان این که ریشه‌یابی و از بین بردن زمینه‌های منکر ازدیگر عوامل موفقیت در امر به معروف و نهی از منکر است، افزود: باید دنبال ریشه‌کن کردن منکرات باشیم و لازم است در این زمینه از روش‌های غیرمستقیم نیز استفاده شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به این که امر به معروف و نهی از منکر ابزارهای مختلفی دارد، خاطرنشان کرد: باید در این راه برای رسیدن به هدف به صورت همه‌جانبه اقدام کرد.

آل‌هاشم با تأکید بر حفظ و رعایت حرمت و شخصیت افراد، تصریح کرد: در این راه باید از سخت‌گیری‌های بی‌جا پرهیز کرد و باید افراد را به رحمت و مغفرت خداوند امیدوار کرد.

وی با بیان این که آمران به معروف و ناهیان از منکر باید امر به معروف و نهی از منکر را از خانواده و نزدیکان خود آغاز کنند، اظهار کرد: این امر سبب افزایش تأثیر فعالیت های آنان خواهد شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر باید استدلالی، منطقی و دور از احساسات باشد.

آل‌هاشم با اشاره به ویژگی‌های آمران به معروف، افزود: آمران به معروف باید در گفتار و کردار خود هماهنگی داشته باشند و از اخلاص و تعهد برخوردار باشند.

وی با بیان این که داشتن تحمل و سعه‌صدر از مهم‌ترین ویژگی‌های آمران به معروف است، تصریح کرد: آمران به معروف باید به حدود الهی پایبند بوده و به دستورهای شرع مقدس اسلام معتقد باشند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر لزوم در کنار مردم بودن و نه در مقابل مردم بودن آمران به معروف، گفت: در وضعیت کنونی، دشمنان اسلام برخورد سخت و نظامی با جمهوری اسلامی ایران را مفید نمی‌دانند و از طریق جنگ نرم که آرام و بی‌سروصداست وارد شده و به ترویج مدگرایی، فساد و فحشا و نا امید کردن جوانان به آینده کشور، تضعیف اصل و رأس نظام، ایجاد تفرقه و اختلاف بین مسئولان و اقوام ایرانی پرداختند.

آل‌هاشم هدف دشمن در جنگ نرم را بی‌اعتقاد کردن نسل نو به دین و تضعیف پایه‌های فرهنگی انقلاب و سست کردن جوانان به آینده خود و کشورشان دانست و خاطرنشان کرد: عوض کردن ذهن مردم از اسلام و نا امید کردن جامعه از نظام سلطه در دستور کار دشمنان انقلاب قرار دارد.

وی در پایان محور اصلی فعالیت‌های دشمنان را جایگزین کردن فرهنگ بیگانه به‌ جای فرهنگ خودی عنوان و تصریح کرد: خاموش کردن فعالیت جهادی، تغییر باورهای دینی و عادات حسنه مردم ایران، نا امید کردن شیفتگان حاکمیت اسلام در ایران در سطح جهانی، سعی در ارائه تصویری تاریک از آینده کشور ایران برای مردم و ایجاد شکاف میان ایران و دوست‌داران انقلاب اسلامی ایران در داخل و خارج از کشور، ایجاد اختلاف بین قوای سه‌گانه و مسئولان و تهی‌کردن انقلاب از محتوای اسلامی آن، ایجاد فضای سستی و نا امیدی در محیط‌های علمی و دانشجویی از مهم‌ترین فعالیت‌های دشمنان است.

 

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: