برف و باران ۱۲ استان کشور را فراگرفت
تاريخ : 28 / 7 / 1393برچسب:, | 12:12 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

هم‌اکنون در ۱۲ استان کشور بارش برف و باران گزارش شده است. رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: همچنین در استان‌های مازندران، البرز، مرکزی، گلستان، گیلان و زنجان، قزوین، کردستان و همدان بارش باران مشاهده شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: هم‌اکنون در ۱۲ استان کشور بارش برف و باران گزارش شده است.  

سرهنگ محمد حسین حمیدی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور  در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور اظهار داشت: هم اکنون در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل بارش برف گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: همچنین در استان‌های مازندران، البرز، مرکزی، گلستان، گیلان و زنجان، قزوین، کردستان و همدان بارش باران مشاهده شده است.

سرهنگ حمیدی تاکید کرد: سایر جاده‌های کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند و انسداد قم به گرمسار نیز بر قوت خود باقی است.

بارش شدید باران و برف مدارس ارومیه، اردبیل، نوشهر و چالوس را امروز تعطیل کرد. اداره کل روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد به علت بارش شدید باران و برف تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان ارومیه امروز تعطیل است.

بارش برف و برودت هوا سبب شد تا آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، مدرسه‌های ورزقان و اهر را تعطیل اعلام کند. در شهرستان اهر مدارس مقطع ابتدایی در نوبت صبح و در شهرستان ورزقان در تمام مقاطع تحصیلی در نوبت صبح تعطیل است.

بر اساس اعلام هواشناسی استان آذربایجان‌شرقی در حال حاضر هوای شهر ورزقان یک درجه زیر صفر و شهر اهر یک درجه بالای صفر است.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: