امام جمعه موقت تبریز: شعار سال‌ نباید فقط در تابلوها نوشته شود
تاريخ : 4 / 1 / 1391برچسب:, | 6:6 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت تبریز گفت: نباید امسال همانند سال های گذشته این شعار فقط در تابلوها نوشته شود، باید همگی به این امر توجه و فرمایشات رهبری را با اعمال خود به جا بیاوریم.

خبرگزاری فارس: شعار سال‌ نباید فقط در تابلوها نوشته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت الله سید محمدتقی آل‌هاشم امروز در نخستین خطبه‌های نماز جمعه تبریز اظهار کرد: جامعه اسلامی در همه عرصه‌ها باید روی پای خود بایستد، باید از کار و سرمایه ایرانی حمایت کنیم تا استقلال واقعی شکل بگیرد و تولید ملی رونق یابد.

وی تصریح کرد: شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را باید به صورت عملی وارد زندگی خود کنیم.

آیت الله آل‌هاشم خاطرنشان کرد: فلسفه نامگذاری امسال را هدایت کردن مردم و مسیولان به سوی هدفی مهم و تاثیرگذار دانست و تا کید کرد: مقابل هجمه های شدید اقتصادی دشمن باید بر تولیدات داخلی تکیه کرد.

امام جمعه موقت تبریز در ادامه خطبه‌های نماز جمعه امروز تبریز با اشاره به فرارسیدن عید نوروز اظهار کرد: صله ارحام، نظافت خانه و منزل و رأفت و عطوفت اسلامی و آشتی میان مردم از سنت‌‌های خوب این ایام است که باید تقویت شود.

آل‌هاشم افزود: در مقابل آیین سنت‌های خوب برخی مجالس معصیت و اختلاط زنان و مردان نیز باید در چنین ایامی حذف شود و زیبنده جامعه اسلامی نیست.

امام جمعه موقت تبریز گفت: محاسبه نفس در آستانه عید نوروز توسط مسلمان ضروری است و باید از خدا بخواهیم که در صراط مستقیم قرار گیریم.

وی با اشاره به معنای واقعی عید از نگاه اسلام و حضرات معصومان (ع) تاکید کرد: عید واقعی بنا به فرمایش امام صادق (ع) روزی است که در آن معصیت نشود و بنابراین هر روزی که در آن معصیت صورت نگیرد برای انسان مسلمان عید است.

امام جمعه موقت تبریز تصریح کرد: عید نوروز فرصتی برای پاک‌سازی درونی و کسب فضایل اخلاقی است و همانگونه که ظواهر پاکیزه می‌شوند، درون نیز باید پاک و آراسته شود.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: