آتش‌سوزی مهیب در مرکز تجاری مرجان/ نجات بیش از 80 نفر از میان شعله‌های آتش
تاريخ : 10 / 7 / 1393برچسب:, | 2:21 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

 پایگاه خبری عقاب نیوز :

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی گسترده در یک مجتمع تجاری و نجات بیش از 80 نفر در غرب تهران خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: ساعت 12 و 19 دقیقه ظهر امروز ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران از یک آتش سوزی گسترده در یک مجتمع تجاری در حوالی فلکه دوم صادقیه مطلع شد و بلافاصله 5 ایستگاه آتش‌نشانی به همراه پنج نردبان ، بالابر ، خودرو تنفسی، خودرو کف و تشک نجات عازم محل حادثه شدند.

وی ادامه داد : محل آتش‌سوزی یک مجتمع تجاری 10 طبقه  بود که سه طبقه زیرزمین داشت و کانون آتش سوزی طبقه 2- این مرکز تجاری بود که در این محل یک تانکر بزرگ گازوئیل دچار آتش‌سوزی شده و دود غلیظی نیز تمام ساختمان را در بر گرفته بود.

ملکی افزود: آتش‌نشانان بلافاصله با کمک دستگاه‌های تنفسی خود را به زیرزمین رساندند و موفق شدند پس از یک عملیات سخت آتش‌سوزی را مهار کنند و همچنین سایر آتش‌نشانان 50 نفر از افراد محبوس شده را از طریق نردبان هیدورلیکی به بیرون انتقال دادند و 30 تن دیگر را نیز از طریق راه پله‌ها به بیرون هدایت کردند.

وی با بیان اینکه در این آتش‌سوزی سه تن از آتش‌نشانان دچار دود گرفتگی شده بودند یادآور شد: هیچ یک از شهروندان محبوس شده دچار آسیب‌دیدگی نشده‌اند و خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نیز نداشت.

به گفته این مقام مسئول در آتش‌نشانی؛ علت حریق توسط کارشناسان آتش‌نشانی در حال بررسی است و آتش‌نشانان نیز هم‌‌اکنون در حال تخلیه دود و ایمن‌سازی محل هستند.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: