حجت‌الاسلام آل‌هاشم در گفتگو با فارس عنوان کرد حضور گسترده مردم و کاروانهای راهیان نور در یادمان‌های

عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: در حالی که هر کس دوست دارد ایام تعطیلات را بهمراه خانواده به تفریح و مسافرت بپردازد، اما بسیاری از مردم ما، ایام نوروزی خود را در مناطق عملیاتی جنوب می‌گذرانند.

خبرگزاری فارس: حضور گسترده مردم و کاروانهای راهیان نور در یادمان‌های دفاع مقدس ارتش

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل‌هاشم رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران که به منظور بازدید از نمایشگاههای ارتش در مناطق عملیاتی دفاع مقدس، در جنوب کشور حضور دارد، در گفتگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، ضمن تبریک سال نو به تمام ملت ایران، گزارشی از عملکرد نیروهای مختلف ارتش در مناطق عملیاتی جنوب ارائه کرد.

 

آل‌هاشم با بیان اینکه کارنامه کاروانهای راهیان نور هر ساله نسبت به سال قبل موفقیت آمیزتر است، تصریح کرد: جا دارد به ملت عزیز ایران به خاطر این استقبال بی نظیر از راهیان نور آفرین گفت.

 

وی افزود: در حالی که هر کس دوست دارد ایام تعطیلات، خصوصا در نوروز را بهمراه خانواده به تفریح و مسافرت بپردازد، اما بسیاری از مردم ما بویژه نسل جوان، ایام تعطیلات نوروزی خود را در مناطق عملیاتی جنوب و در قالب کاروانهای راهیان نور می گذرانند.

 

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، کاروانهای راهیان نور را یکی از بهترین راههای انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل های آینده دانست و گفت: بنا بر آنچه بنده از نزدیک مشاهده کردم، امسال حضور اقشار مختلف بخصوص جوانان در این مناطق و یادمان های شهدا بسیار چشمگیر بود.

 

آل‌هاشم ادامه داد: امسال سه یادمان دهلاویه، چزابه و رمضان (منطقه عملیات رمضان) که در سالهای قبل در اختیار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بود، تحویل نیروی زمینی ارتش شد تا بتواینم از عزیزانمان در این یادمان ها به نحو مطلوبی پذیرایی کنیم.

 

وی همچنین به نمایشگاه نیروی هوایی ارتش در پایگاه چهارم شکاری دزفول (شهید وحدتی) اشاره کرد و افزود: در این نمایشگاه که با پرواز انواع جنگنده های نیروی هوایی همراه است، شاهد استقبال چشمگیر مردم هستیم که می توانند از نزدیک با دستاوردها و پیشرفت های هوایی ارتش آشنا شوند.

 

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه از استقبال کاروانهای راهیان نور و اقشار مختلف مردم از نمایشگاه پدافند هوایی در گروه پدافند هوایی شهر اهواز و نیز نمایشگاه دستاوردهای نیروی دریایی در پایگاه دریایی خرمشهر خبر داد و گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران از کارونهای راهیان نور در سه محل پادگان "دژ خرمشهر، پادگان حمید و پادگان میشداغ" پذیرایی خواهد کرد تا این عزیزان بتوانند با فراق خاطر و بدون هیچ مشکلی از نزدیک با مباحث مربوط به دفاع مقدس آشنا شوند.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: