آیت الله محمدتقی آل هاشم: رهبر، روح نظام و انقلاب هستند

 پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

 

امام جمعه موقت تبریز با اشاره به ارتباط ناگسستنی ملت و رهبری، گفت: رهبر معظم انقلاب، روح نظام ، انقلاب و ادامه دهنده راستین راه و روش امام راحل هستند.

 به گزارش  ایرنا  : آیت الله محمدتقی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه تبریز، با اشاره به عمل جراحی موفقیت آمیز رهبری، افزود: دعا و نیاش مردم از جمله مردم تبریز برای رهبری نشان دهنده علاقه و الفت شدید بین ولی امر مسلمین و امت اسلامی است که چنین موضوعی در سایر کشورهای جهان دیده نمی شود.

وی گفت: وجود رهبر معظم انقلاب درراس نظام مایه افتخار و صلابت نظام و ملت در عرصه های مختلف شده است.

آیت الله آل هاشم با اشاره به برگزاری هفته نکوداشت تبریز از هفته آینده، از مسوولان برگزاری این همایش بزرگ قدردانی کرد و افزود: مسوولان شهرداری تبریز باید در اجرای این برنامه های متنوع نسبت به حفظ و حراست از ارزش های اسلامی و دینی بیشتر توجه کنند.

وی گفت: شهر تبریز در طول تاریخ از جهات مختلف تاثیر گذارترین شهر ایران بوده و شهرت شهر اولین ها به تبریز بسیار بجا و واقع بینانه است.

آیت الله آل هاشم وجود عالمان دینی بزرگ و علامه های مشهور جهان تشیع شامل حضرات آیات امینی، طباطبایی و جعفری، سرداران شهید بزرگ دوران دفاع مقدس و سایر شخصیت های ادبی و فرهنگی رااز جمله ویژگی های ممتاز تبریز دانست.

وی 27 شهریور سالروز وفات محمدحسین شهریار شاعر چیره دست و ادیب معاصر را مورد اشاره قرار داد و از وی به عنوان شاعری که تمام عمر پربرکت خود را در راه اعتلای فرهنگ اسلامی و ایرانی صرف کرد، یاد نمود و گفت: باید این روز بزرگ در شان و منزلت این شاعر آذربایجانی بزرگ داشته شود.

آیت الله آل هاشم خدمات ادبی و فرهنگی شهریار به نظام و همچنین دوران دفاع مقدس را بسیار وسیع خواند و افزود: نباید این خدمات ارزشمند از ذهن ها فراموش شود.

خطیب جمعه موقت تبریز همچنین به 19 و 20 شهریور سالروزهای وفات و شهادت آیت الله طالقانی و آیت الله مدنی اشاره کرد و گفت: هر دوی این شخصیت های مبارز و مجاهدان نستوه راه انقلاب از جمله یاران نزدیک و وفادار امام راحل بودند که تمام عمر خود را در راه اسلام و انقلاب سپری کردند.

آیت الله آل هاشم 22 شهریور(1299 شمسی) سالروز شهادت شیخ محمد خیابانی از مبارزان راه آزادی در دوران مشروطه را گرامی داشت و گفت: این شیخ آزادی خواه از شخصیت های مبارز و جزو افتخارات مردم تبریز و آذربایجان است که در راه مبارزه برای آزادی ایران به شهادت رسید.

لینک خبرگزاری جمهوری اسلامی را اینجا کلیک کنید

لینک خبرگزاری تسنیم را اینجا کلیک کنید

لینک خبرگزاری مهررا اینجا کلیک کنید

لینک واحدمرکزی خبر  را اینجا کلیک کنید

لینک پایگاه اطلا رسانی صاعقه را اینجا کلیک کنید

لینک پایگاه خبری عقاب نیوز را اینجاکلیک کنید

لینک پایگاه اطلاع رسانی خاروانا را اینجا کلیک کنید

لینک خبرگزاری رسا  را اینجا کلیک کنید

لینک خبرگزاری نیوهاپ  را اینجا کلیک کنید

لینک افسران جنگ نرم را اینجا کلیک کنید

 

 

 

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

سعید علیزاده
ساعت20:05---23 شهريور 1393
خوب است دست شما درد نکند ایشان برای تبریز افتخار هستند

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: