کارکنان ارتش شکرگزار نعمت سلامتی رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند

 پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش که در جمع کارکنان این سازمان گفت: یکی از افتخارات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، خدمت در لوای ولایت فقیه و نایب برحق امام زمان (عج) امام خامنه‌ای عزیز می‌باشد.

 

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز  گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام آل‌هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع کارکنان این سازمان، گفت: یکی از افتخارات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، خدمت در لوای ولایت‌فقیه و نایب برحق امام زمان(عج)، امام خامنه‌ای عزیز می‌باشد.

وی در پی عمل جراحی موفقیت‌آمیز معظم‌له، افزود: با اعلام سلامتی و بهبودی رهبر معظم انقلاب اسلامی بعد از عمل، موجی از شادی و خوشحالی کارکنان ارتش و خانواده‌های ولایت‌مدار آنها را در برگرفت و با انجام مراسم خود جوش در مساجد و نمازخانه­‌های یگان‌های آجا و منازل سازمانی خشنودی خود را با دعا و نیایش ابراز و سلامتی روزافزون ایشان را از خداوند متعال خواستار شدند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: نعمت وجود فرمانده و رهبری حکیم و درایت‌مند که همچون ناخدایی کارکشته جمهوری اسلامی ایران را از تند بادهای حوادث مصون داشته و باعث سربلندی، افتخار و عظمت ایران اسلامی در سرتاسر دنیا شده؛ همواره جای شکرگذاری دارد.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم خاطرنشان کرد: انشاءالله سایه پر برکت امام خامنه‌ای تا ظهور حضرت مهدی(عج) بر سر این ملت قدرشناس و مؤمن مستدام باشد.

انتهای پیام

لینک خبرگزاری تسنیم را اینجا کلیک کنید

لینک خبرگزاری فارس را اینجا کلیک کنید

لینک خبرگزاری جمهوری اسلامی را اینجا کلیک کنید

لینک پایگاه خبری تحلیلی عرش نیوز را اینجا کلیک کنید

لینک پایگاه اطلاع رسانی ارتش را اینجا کلیک کنید

لینک خبرگزاری نسیم  را اینجا کلیک کنید

لینک باشگاه خبرنگاران   را اینجا کلیک کنید

لینک پایگاه اطلاع رسانی صاعقه را کلیک کنید

لینک پایگاه خبری عقاب نیوز را اینجا کلیک کنید

لینک پایگاه مردمی ارتش را

 


این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: