وزیر کشور: چند داعشی بازداشت شدند و به قدرت ایران اعتراف کردند/ آنها تبلیغات سربازگیری می کنند

 پایگاه خبری عقاب نیوز :

وزیر کشور با اشاره به اینکه از پاکستان و افغانستان چندین مورد برای ورود به کشور داشتیم که ۲ تا ۳ نفر بازداشت شدند گفت: اطلاع جدیدی از وضعیت دانایی‌فر نداریم.

عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور صبح امروز در حاشیه نشست معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری‌های سراسر کشور، با اشاره به جلسه امروز، گفت: این جلسه هر چند ماه یک بار برگزار می‌شود و آخرین شرایط سیاسی و امنیتی کشور را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم تا سیاست‌های وزارت کشور به معاونان ابلاغ شود.

او گفت: با توجه به شرایط مرزها مهمترین محور بحث جلسه امروز امنیت در مرزها بود. ما آمادگی کاملی در مرزها داریم و از معاونان استانداری‌ها خواستیم تا شرایط را مورد بررسی قرار دهند و سیاست‌های لازم را نیز ابلاغ کردیم.

وزیر کشور در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه اخیرا اعلام شده گروهک تروریستی داعش و سایر گروه‌های تروریستی در سراسر کشور اقدام به سربازگیری کردند و آیا وزارت کشور اطلاع دقیقی از این موضوع دارد؟ گفت: خبر سربازگیری در داخل کشور نداشتیم، البته این به معنای عدم تبلیغ آنها برای این کار نیست، اما مردم ما در مناطق مرزی هوشیار هستند و علاوه بر آن نیز نیروهای امنیتی آمادگی کامل دارند و بر منطقه مسلط هستند.

رحمانی‌فضلی گفت: گروه‌های تروریستی در عراق موفقیتی نداشته‌اند و فقط هزینه‌هایی را به ملت این کشور وارد کردند. او با بیان اینکه موردی مبنی بر سربازگیری در داخل کشور گزارش نشده است، گفت: البته از پاکستان و افغانستان چند مورد را داشتیم که قصد ورود به کشور را داشتند، اما ما از ورود آنها ممانعت کرده و دو تا سه مورد را نیز بازداشت کردیم.

او در پاسخ به سوالی در خصوص آخرین وضعیت گروهبان دانایی‌فر، گفت: اطلاع جدیدی از دانایی‌فر نداریم، اما با همکاری دستگاه دیپلماسی کشور پیگیر آخرین وضعیت آقای دانایی‌فر هستیم.
او در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه رهبران گروهک تروریستی داعش اعلام کردند که ما بزودی وارد ایران می‌شویم و ارزیابی وزارت کشور در خصوص این اظهارات چیست؟ گفت: آنها در سطح وسیعی سخنان خود را اعلام می‌کنند و حتی می‌گویند ورود به ایران جزو برنامه‌های‌مان است و حتی نفراتی که بازداشت شدند در اعترافات خود این موضوع را اعلام کردند، اما قدرت ایران بالاتر از این حرف‌هاست.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: