اعضای هیات مدیره ایران خودرو دیزل انتخاب شدند
تاريخ : 2 / 1 / 1391برچسب:, | 12:18 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش ایکو پرس ، مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت ایران خودرو دیزل با حضور بیش از 75 درصد سهامداران به ریاست دکتر مهری تشکیل شد و از دیگر اعضای هیات رئیسه این مجمع نمایندگان شرکت های تام و ایران خودرو و نماینده سازمان بورس بودند .


بر اساس این گزارش شرکت سرمایه گذاری سمند، شرکت های ایران خودرو، ایسیکو، ساپکو و تام ایران خودرو به عنوان اعضای جقوقی هیات مدیره شرکت ایران خودرو دیزل معرفی شدند .


همچنین در این مجمع اساسنامه این شرکت با تغییرات مورد نظر بورس به تصویب رسید.


در ابتدای این نشست، هاشم یکه زارع مدیر عامل ایران خودرو دیزل در گزارشی از عملکرد این شرکت، سال 90 را سال موفقی برای ایران خودرو دیزل عنوان کرد که در آن مشکلات ناشی از قطع همکاری شرکت بنز با ایران خودرو دیزل که از تیرماه 89 اتفاق افتاده بود، 80درصد حل شد و تولید ایران خودرو دیزل نسبت به سال قبل، 25درصد افزایش یافت.


یکه زارع رشد فروش ایران خودرودیزل در سال 90 را نسبت به سال گذشته، 96درصد عنوان کرد و گفت: مجموع ارزش فروش ایران خودرو دیزل در سال جاری بالغ بر 900 میلیارد تومان است.


وی ای پی اس پیش بینی شده سهام ایران خودرو دیزل برای کل سال 90 را 102 ریال عنوان کرد، در حالی که در مدت 9 ماه ای پی اس به میزان 250 ریال تحقق پیدا کرد.


مدیر عامل ایران خودرو دیزل سود هر سهم امسال و سال 91 را به ترتیب بیش از 300 ریال و 250 ریال برای هر سهم پیش بینی کرد و گفت: تا خرداد سال 91 که مجمع عمومی برگزار می شود، خبرهای خوشی برای سهامداران در راه است.


یکه زارع از عرضه محصولات جدید ایران خودرو دیزل شامل پیکاپ دیزلی، ون و کامیون های آریا و سهند در سال 91 خبر داد و افزود: امسال سهم ایران خودرو دیزل از بازار کشنده کشور 50 درصد است که در سال آینده به 80 درصد افزایش می یابد.


وی سهم ایران خودرو دیزل از بازار کامیون های سنگین را بالای 20 درصد ذکر کرد که در سال 91 به 50درصد افزایش می یابد و افزود: چهار کشنده جدید نیز در سال 91 عرضه می شود .


مدیر عامل ایران خودرو دیزل از شکستن رکورد تولید کامیون واگن هود و ساخت داخل آن در مدت 10 ماه خبر داد و با اشاره به عدم تخصیص بودجه برای خرید اتوبوس که مانع فروش اتوبوس های تولیدی شد، اظهار داشت: در سال آینده ایران خودرودیزل 500 دستگاه اتوبوس تولید خواهد کرد.


یکه زارع از ساخت داخل موتور 457 ایدم خبر داد و گفت: نخستین محموله از موتورهای تولید داخل به تعداد 20 دستگاه در اسفند ماه به ایران خودرو دیزل تحویل داده شد و سال آینده 500 دستگاه از این موتور بر روی محصولات نصب خواهد شد



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: