سرنوشت اسفبار یک زن آذری که به داعش پیوست
تاريخ : 12 / 6 / 1393برچسب:, | 11:38 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

 پایگاه خبری عقاب نیوز :

زن یک وهابی آذربایجانی که با خانواده خود برای پیوستن به داعش به سوریه مهاجرت کرده است جزئیات اسفباری از سفر خود به سوریه را به آنان گفته است.
روز گذشته یکی از سایت‌های مشهور آذری خبری در مورد سرنوشت یکی از خانواده‌های وهابی که برای پیوستن به تروریست‌های داعش به سوریه مهاجرت کرده‌اند منتشر کرد که توجه مردم این کشور را به خود جلب کرد.

این رسانه با اشاره به اینکه چند هفته پیش خبری مبنی بر مهاجرت چند خانواده از شهر اسماعیلی (İsmayıllı) آذربایجان به سوریه و همکاری با داعش منتشر شده بود نوشت: روز گذشته زن یک وهابی که با خانواده خود مهاجرت کرده است با خانواده خود در آذربایجان تماس گرفته و جزئیات اسفباری از سفر خود به سوریه را به آنان گفته است.

این زن که نام وی منتشر نشده گفته است: پس از آنکه در کمپ داعش مستقر شدیم من و سایر زنان را از همسرانمان جدا کرده و آنان را در بخشی دیگر و ما را در بخشی دیگر حبس کرده‌اند. ما هر روز از سوی گروهی از سربازان و فرماندهان داعشی مورد تجاوز قرار می‌گیریم و هیچ کس هم کمکی به ما نمی‌کند.

این زن با بیان اینکه این تماس را به صورت مخفی انجام داده است می‌گوید: اگر متوجه تماس من شوند قطعا مرا خواهند کشت.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که گروهی از وهابیان جمهوری آذربایجان از هفته‌های پیش شروع به مهاجرت خانوادگی به سوی سوریه کرده‌اند.


این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: