سید محمد علی آل هاشم: جامعه پزشکان با تقدیم خون خود در دوران دفاع مقدس به ردای سفید طبابت رنگی تازه

پایگاه خبری عقاب نیوز :


حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: جامعه پزشکی کشور با حضور پررنگ و موثر خود در تمام صحنه های دوران دفاع مقدس، با تقدیم خون خود، به ردای سفید طبابت رنگی تازه بخشید.

به گزارش خبرگزاری مهر،حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم صبح امروز در جمع فرماندهان و مسئولان جامعه پزشکی اداره بهداشت و درمان نزاجا، طی سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن یکم شهریورماه، سالروز ولادت دانشمند و طبیب برجسته جهان اسلام، شیخ الرئیس ابوعلی سینا و روز پزشک تصریح کرد: در فرهنگ اسلامی دانش پزشکی از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و بسیار ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه در ارتش با بیان این که جامعه پزشکی کشور خدمات بسیار ارزنده ای به ویژه در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی انجام داده است خاطرنشان کرد: جامعه پزشکی کشور با حضور پررنگ و موثر خود در تمام صحنه های دوران دفاع مقدس، با سرخی خون شهادت خود، به ردای سفید طبابت رنگی تازه بخشید.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه به چند مورد از وظایف پزشکان اشاره و در این خصوص افزود: احساس مسئولیت از مهمترین آداب پزشکی است چراکه  این احساس است که پزشک را وادار به انجام وظایف خود در مقابل بیمار می کند.

آل هاشم همچنین داشتن تقوای پزشکی، اهتمام به تشخیص بیماری، حفظ اسرار بیمار و  ایجاد امید و امید واری در دل بیماران را از جمله وظایف پزشگان برشمرد.

 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان ضمن تشکر از خدمات و ایثارگری های جامعه پزشکی به خصوص جامعه پزشگی ارتش تآکید کرد: جامعه پزشکان آجا در هرمقطع و زمانی که کشور نیاز به خدمات پزشکی داشته همواره جزء نخستین گروه هایی بوده که در صحنه حاضر و به امداد و نجات مجروحان پرداخته است.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: