شوخی مجري شبكه دو با نیوشا ضیغمی
تاريخ : 1 / 1 / 1391برچسب:, | 11:22 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از خبرآنلاین، برنامه نوروزی شبکه دو با اجرای احسان علیخانی، هنرمندان مختلفی را در عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون به شبکه دو آورد.
 
در بخشی از این برنامه قسمت‌هایی از فیلم «درپناه تو» پخش شد و لعیا زنگنه که در استودیو حاضر بود از اولین تجربه تصویری خود در این فیلم گفت. او در خصوص حضور در تلویزیون عنوان کرد: «من بازیگری را انتخاب نکردم و بازیگری من را انتخاب کرد. دوست داشتم نوشتن را ادامه دهم،و می‌خواستم در زمینه ادبیات نمایشی فعالیت کنم، اما به سمت بازیگری کشیده شدم و خدا را هم شکر می‌کنم.»
 
وی ادامه داد: «وقتی برای اولین بار به دفتر آقای لبخنده رفتم، گفتند فیزیک بدنم مثل افشار است و مساله چادر سر کردن را هم مطرح کردند. ابتدا گفتم برایم سخت است و بلد نیستم چادر سر کنم و می‌ترسم خدایی ناکرده به این قشر از جامعه بی‌احترامی کنم، اما بعد از گرفتن تست گفتند خیلی خوب است.»
 
احسان علیخانی بارها صحبت‌های زنگنه را قطع کرد و در نهایت گفت: «جای حس جوهرچی هم خالی است. هر چند که من این را نباید بگویم و احتمالا خیلی‌ها تعجب می‌کنند. اما بازیگر خوبی بود. فقط نمی‌دانم چرا گاهی به سمت اجرا می‌آید.»
 
زنگنه نیز در پاسخ به این حرف او گفت: «همه این عزیزان همکاران من هستند و همه‌شان را دوست دارم. شما حرف من را قطع کردید، داشتم مطلب مهمی می‌گفتم.اجازه بدهید حرفم را بزنم و بروم.»
 
همچنین زنگنه در بخش دیگری از صحبت‌هایش به این نکته اشاره کرد که برای اولین و آخرین بار است که به چنین برنامه‌هایی می‌آید. در انتهای برنامه نیز، زمانی که نبوشا ضیغمی و همسرش در استودیو حاضر شدند علیخانی به شوخی از ضیغمی پرسید : «زمان پخش «در پناه تو» کلاس چندم بودید؟» که ضیغمی یادآور شد که متولد 1359 است.
 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: