راهیان‌نور عرصه نمایش قدرت و اعتماد به نفس کشور با اتکا به توان داخلی است
تاريخ : 28 / 12 / 1390برچسب:, | 5:29 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: فرمانده قرارگاه مشترک راهیان نور جنوب گفت: یکی از مهمترین وظایف نیروهای مسلح در راهیان نور، علاوه بر نمایش دستاوردهای جنگ و انتقال فرهنگ دفاع مقدس، نمایش قدرت و اعتماد به نفس کشور با اتکا به توان داخلی است.

خبرگزاری فارس: راهیان‌نور عرصه نمایش قدرت و اعتماد به نفس کشور با اتکا به توان داخلی است

به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، سرهنگ رحیم آقایی‌پور فرمانده قرارگاه مشترک راهیان نور جنوب، در آیین افتتاحیه نمایشگاه راهیان نور مرکز پدافند هوایی ارتش که با حضور حجت‌الاسلام آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و جمعی از مسئولان در محل پایگاه فرماندهی پدافند هوایی اهواز برگزار شد، ضمن اشاره به اهمیت نشان دادن پیشرفت‌های نظام و ملموس شدن فاصله کشور از وضعیتی که در جنگ داشته است تا امروز، این را حق نسل جوان دانست که بدانند جوانان ما در زمان جنگ با چه امکاناتی و در چه شرایطی از کشور دفاع کردند.

سرهنگ آقایی‌پور با اشاره به اهمیت حفظ حریم آسمان کشور در شرایط کنونی، آسیب دیدن شهرهای کشور در نتیجه حملات موشکی و بمباران‌های عراق را از تلخ‌ترین خاطرات دوران جنگ برای ملت خواند و افزود: اکنون با اقتدار پدافند هوایی، دست هر دشمن تجاوزکاری از حریم هوایی کشور قطع شده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین وظایف نیروهای مسلح در راهیان نور، علاوه بر نمایش دستاوردهای جنگ و انتقال فرهنگ دفاع مقدس، نمایش قدرت و اعتماد به نفس کشور با اتکا به توان داخلی است و برگزاری این چنین نمایشگاه‌هایی در راهیان نور اهمیت فراوان دارد.

نمایشگاه راهیان نور پدافند هوایی، با هدف نمایش برخی تجهیزات نظامی و پدافند هوایی و نیز غرفه‌های متعدد دیگر با برنامه‌هایی همچون اجرای مانور پدافند و حفظ حریم هوایی کشور، از ۲۷ اسفند تا پایان برپایی اردوهای راهیان نور در محل پایگاه فرماندهی پدافند هوایی اهواز در معرض دید عموم قرار دارد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: