مصاحبه با همسر یکی از مصدومان سانحه سقوط هواپیمای آنتونوف
تاريخ : 19 / 5 / 1393برچسب:, | 10:55 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

همسر یکی از مصدومان گفت: همسرم می‌گوید شعله های آتش هر لحظه بیشتر می شد به همین دلیل تصمیم گرفتم به انتهای هواپیما بروم تا در صورت انفجار مرگم یک لحظه باشد.
به گزارش مشرق، پوران هاشم‌زاده، همسر عزت‌الله بابایی یکی از مصدومان سانحه هوایی امروز اظهار داشت: همسرم به گفته کادر پزشکی بیمارستان سوانح و سوختگی شهید مطهری دچار 10 درصد سوختگی شده است.

وی افزود: همسرم به ما گفت بعد از سقوط هواپیما می‌توانستم از آن بیرون بیایم ولی تصمیم به نجات جان یکی از مصدومان گرفتم. وقتی آن فرد را نجات دادم شعله‌های آتش بیشتر شده بود و به همین دلیل تصمیم گرفتم به انتهای هواپیما بروم تا در صورت انفجار مرگم یک لحظه باشد.

پوریا بابایی فرزند این مصدوم نیز گفت: ساعت 7 و 45 دقیقه امروز پدرم را به فرودگاه مهرآباد رساندم. بعد از آن به محل کار خود که نزدیک جاده مخصوص بود رفتم و وقتی دود سیاه را مشاهده کردم به فرودگاه بازگشتم.

وی ادامه داد: پس از پرس و جو از پرسنل فرودگاه آنها گفتند که این پرواز مربوط به مشهد بوده است اما در دلم شک داشتم و تصمیم به پیگیری گرفتم. ابتدا به خانه آمدم تا تلویزیون را خاموش کنم تا مادرم درباره سانحه چیزی نشنود. بعد از آن متوجه شدیم پدرم را به بیمارستان پیامبران انتقال داده اند.

وی خاطرنشان کرد: پدرم برای یک سفر کاری عازم طبس شده بود.


این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: