اعلام اولویت‌ های عمره ۹۴-۹۳ از اوایل شهریور
تاريخ : 13 / 5 / 1393برچسب:, | 10:20 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

ثبت‌ نام عمره ۹۴-۹۳ اینترنتی شد

رئیس سازمان حج و زیارت از اعلام اولویت‌های عمره ۹۴-۹۳ از اوایل شهریورماه خبر داد و گفت: از ویژگی‌های عمره سال ۹۴-۹۳، ثبت‌ نام اینترنتی است که برای اولین بار در سازمان حج و زیارت اتفاق می‌افتد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سعید اوحدی در خصوص اعلام زمان اولویت‌های عمره امسال نیز اظهار داشت: تلاش بر این است که تا آخر همین ماه شوال و اوایل شهریورماه اولویت‌های عمره 94-93 را حتما اعلام کنیم و این امتیازی بزرگ محسوب می‌ شود.


وی اضافه کرد: برداشت ما این است که وقتی اسم زائر را داریم و زائر از 5 سال پیش ثبت‌ نام کرده است، روحانی کاروان مشخص است و سهمیه دفاتر خدمات زیارتی را داریم، هیچ دلیلی ندارد که ما مردم را تا آخرین لحظه منتظر بگذاریم.
رئیس سازمان حج  وزیارت تصریح کرد: از ویژگی‌های عمره سال 94-93، ثبت‌ نام اینترنتی است که برای اولین بار در سازمان حج و زیارت اتفاق می‌افتد و زائران می‌ توانند از محل کار یا منزل‌ شان به کمک اینترنت برای ثبت‌ نام اقدام کنند و دیگر نیازی به صف‌ کشیدن جلوی دفاتر زیارتی نیست.
اوحدی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا اعزام‌ ها دهه اول صفر انجام خواهد شد یا خیر خاطرنشان کرد: اعزام عمره دهه اول صفر است و تلاش ما این است که در همین سفر حج تمتع با وزیر حج عربستان این موضوع را قطعی کنیم تا اعزام‌ها دهه اول صفر اتفاق بیافتد.
وی همچنین در باره حج تمتع نیز یادآور شد: در این حوزه نیز طوری برنامه ریختیم که برنامه‌ریزی حج سال بعد را قبل از موسم حج امسال ببندیم، این به منزله این است که شاید 5 ماه نسبت به سنوات گذشته در زمینه حج تمتع جلو باشیم.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: