جولان تکفیری‌ ها در خیابان‌ های اردبیل؟!

 پایگاه خبری عقاب نیوز :

روزنامه «جمهوری اسلامی» نوشت: اخیرا افرادی با لباس‌ها و سر و وضعی شبیه تکفیری‌ها در حاشیه شهرها به‌ویژه در مرکز استان اردبیل اقدام به سر دادن شعارهای خاص و دعوت از مردم برای پیوستن به آنها می‌کنند که موجب ایجاد رعب و وحشت در اهالی شده‌اند.
 
خبرگزاری ایسنا: روزنامه «جمهوری اسلامی» نوشت: اخیرا افرادی با لباس‌ها و سر و وضعی شبیه تکفیری‌ها در حاشیه شهرها به‌ویژه در مرکز استان اردبیل اقدام به سر دادن شعارهای خاص و دعوت از مردم برای پیوستن به آنها می‌کنند که موجب ایجاد رعب و وحشت در اهالی شده‌اند.

در ادامه خبر این روزنامه آمده است: «در آخرین بار فردی با هیکل درشت، سر تراشیده، ریش بلند و لباس عربی در خیابان «علی‌ سرباز» اردبیل، با پیاده شدن از یک جیپ خارجی در حالی که با یک دست شمشیر و دست دیگر خود تبر می‌چرخاند و با کلمات عربی و لهجه ترکی فریاد می‌زد «برای برقراری عدالت یاری می‌جویم»، مشاهده شد.

در استان اردبیل اقوام مختلف ترک و کرد و شیعه و سنی در شهرها و مناطق عشایری و روستاها به صورت پراکنده ساکن هستند.

این استان دارای حدود 400 کیلومتر مرز مشترک با کشور آذربایجان است که با توجه به حضور گسترده عوامل رژیم صهیونیستی در جمهوری آذربایجان، این منطقه از حساسیت زیادی برخوردار است. ضمنا سالانه صدها هزار نفر از این کشور بدون ویزا و کنترل لازم وارد استان اردبیل می‌شوند و این وضعیت موجب مخاطراتی می‌شود که مواظبت‌ها و مراقبت‌های ویژه‌ای را طلب می‌کند.»


این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: