تاريخ : 4 / 5 / 1393برچسب:اهدای خون,حجامت,پایگاه خبری عقاب نیوز, | 6:22 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

 پایگاه خبری عقاب نیوز :

معاون اداره کل انتقال خون استان اصفهان گفت: برگزاری 13 سمینار درباره مراقبت از خون، دو کنفرانس برای رانندگان حمل و نقل در بیمارستان‌ها و یک دوره 100 ساعته از جمله اقدامات آموزشی و پژوهشی پارسال است.
به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مصطفی آقا‌حسینی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از مشکلات اداره کل انتقال خون اصفهان کمبود نیروی انسانی است، اظهارکرد: علاوه بر این مشکل به لحاظ توسعه فضای فیزیکی نیز با مشکل روبرو هستیم که از مسئولان خواستاریم برای رفع کمبود منابع و اختصاص اعتبار یاری کنند.

وی به فعالیت آموزشی و پژوهشی این اداره کل در سال 92 اشاره کرد و افزود: پارسال 17 مورد سمینار برای پرستاران و کارشناسان بانک خون با حضور 3500 پرستار و پزشک برگزار شد.

معاون اداره کل انتقال خون استان اصفهان ادامه‌داد: برگزاری 13 سمینار دارای امتیاز بازآموزی در خصوص مراقبت از خون، دو کنفرانس برای رانندگان حمل و نقل در بیمارستان‌ها و یک دوره 100 ساعته برای کارمندان جدیدالورود به مجموعه از جمله اقدامات آموزشی و پژوهشی این اداره کل در سال گذشته است.

همچنین، سیدحسن طبیب‌پور رییس بخش اهدا کنندگان اداره کل انتقال خون استان اصفهان با بیان اینکه افرادی که حجامت می‌کنند به مدت یکسال نباید برای اهدا خون اقدام کنند، اظهارکرد: حداقل سن برای اهدا خون 18 سال و حداکثر سن 60 سال است و افرادی که به صورت مستمر خون اهدا می‌کنند تا 65 سالگی نیز می‌توانند خون بدهند.

به گفته وی بیشترین طیف افراد اهدا کننده خون 30 تا 40 سال هستند.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: