حجت الاسلام آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش سخنران روز جهاني قدس در آذربايجان

پایگاه خبری عقاب نیوز :

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي:

برنامه هاي روز جهاني قدس در آذربايجان شرقي/پیام راهپیمایی، اتحاد مسلمانان است

 خبرگزاری بسیج: رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي در آستانه روز جهاني قدس، با اعلام برنامه هاي اين شورا، گفت:
رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران سخنران اصلی این راهپیمایی است.

حجت الاسلام حسين تقي زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، با اظهار تاسف از شهادت مردم مظلوم غزه و محكوم كردن جنايات رژيم اشغالگر قدس، گفت: تمهيدات لازم براي برگزاري باشكوه روز جهاني قدس از چندين ماه پيش انديشيده شده كه تبليغات و تنوير افكار عمومي به وسيله رسانه ها و فضاسازي شهري بخشي از آن هاست.

وي از آمادگي شركت واحد اتوبوسراني براي انتقال مردم روزه دار در روز قدس خبر داد و افزود: وظيفه سازماندهي راهپيمايي این روز را نیز سپاه عاشورا  بر عهده دارد که همزمان با راهپيمايي كارهاي تبليغي و فرهنگي در نظر گرفته شده  هم در طول مسيرهاي راهپيمايي اجرا مي شود.

حجت الاسلام تقي زاده با اظهار اميدواري از حضور گسترده مردم در راهپيمايي جمعه پایانی ماه رمضان نسبت به سال هاي گذشته با توجه به جنايات صهيونيست ها عليه مردم غزه، بيان كرد: راهپيمايي از ساعت 10:30 در سراسر استان آغاز و به مصلي هاي نماز سياسي- عبادي جمعه ختم مي شود.

وي ادامه داد: در تبريز هم اين راهپيمايي از ساعت 10:30 از مساجد و محلات آغاز و شركت كنندگان پس از طي كردن مسيرهاي 9 گانه، ساعت 11:30 در ميدان هاي فجر و ساعت تبريز حاضر شده و به صورت متمركز حضور پرشور خود را در سه راه طالقاني به وسيله رسانه هاي جمعي به جهانيان نشان مي دهند.

به گفته حجت الاسلام حسين تقي زاده سخنران اصلي راهپيمايي روز جهاني قدس تبريز، رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش جمهوري اسلامي ايران حجت الاسلام سيد محمدعلي آل هاشم خواهد بود كه سخنراني وي به همراه قرائت قطعنامه داخل مصلي امام خميني(ره) اين كلانشهر اجرا مي شود.

وي اجراي سرود همگاني از سوي دانش آموزان را از ديگر برنامه هاي روز راهپيمايي دانست.

اين مقام مسئول با قدرداني از همكاري نيروي انتظامي، سپاه عاشورا، صدا و سيما، شركت واحد اتوبوسراني و شهرداري تبريز، از مردم خواست تا با توجه به شرايط حساس كنوني، با حضور به موقع و با اقتدار خود، صداي اعتراض خود را به گوش جهانيان و مجامع بين المللي مسكوت برسانند.

وي اجراي فرمان امام خميني(ره)، پشتيباني از مردم مظلوم فلسطين و غزه براي تقويت روحيه آن ها، معطوف كردن نگاه جهانيان به راهپيمايي روز قدس و ايجاد تنفر و انزجار جهاني از رژيم جعلي اسرائيل و نشان دادن هويت و اقتدار اسلامي را از اهداف راهپيمايي روز جهاني قدس مردم آذربايجان برشمرد.

حجت الاسلام تقي زاده افزود: درس مهم راهپيمايي براي استكبار جهاني و رژيم اشغالگر قدس اين است كه مسلمانان جهان هنوز متحد بوده و بر شريعت پيامبر(ص) هستند.

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: