کودک آزاری در مهد کودک اردبیل
تاريخ : 23 / 4 / 1393برچسب:, | 1:13 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با صدور احکام جداگانه سجاد نوروزی را به سمت مدیر فرهنگی هنری منطقه 7 و رئیس فرهنگسرای اندیشه و حامد حریری را به سمت رئیس فرهنگسرای شفق منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مراسم تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید این دو فرهنگسرا عصر روز 22 تیرماه با حضور احمد مسجدجامعی رئیس شورای اسلامی شهر تهران، مرتضی طلایی نایب‌رئیس شورا، حجت‌الاسلام میثم امرودی معاون اجتماعی فرهنگی شهردار تهران، سیدهادی ایازی قائم‌مقام وزیر بهداشت، حجت‌الاسلام شهاب مرادی رئیس سازمان، حجت‌الاسلام آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، اردشیر نوریان مدیر عامل شرکت نوسازی اراضی عباس‌آباد، محمد احسانی معاون سازمان سینمایی و جمعی از معاونان و مدیران سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد.

این مراسم با سخنرانی مسجدجامعی، ایازی و حجت‌الاسلام مرادی همراه بود و حاج احمد نیکبختیان هم به مناسبت میلاد امام حسن(ع) مداحی کرد. نوروزی که پیش از این ریاست فرهنگسرای شفق را بر عهده داشت، از روز گذشته جایگزین سیدمحمدحسین حجازی شد که به معاونت اجتماعی فرهنگی شرکت نوسازی اراضی عباس‌آباد منصوب شده است. حریری هم که پیش از این مدیر کنترل و پیگیری سازمان بود، جانشین نوروزی در فرهنگسرای شفق شد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: