مرحله جدید اعزام‌های عتبات عالیات آغاز می‌شود
تاريخ : 22 / 4 / 1393برچسب:, | 3:36 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: اعزام‌های مرحله جدید عتبات عالیات که از ابتدای ماه مبارک رمضان متوقف شده بود، فردا آغاز می‌شود.

 

خبرگزاری فارس: مرحله جدید اعزام‌های عتبات عالیات فردا آغاز می‌شود

 

 

محسن نظافتی در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس با بیان اینکه هر سال در ایام ماه مبارک رمضان اعزام‌ها به مدت 15 روز متوقف می‌شود، گفت: این وقفه فرصتی را برای بازسازی هتل‌ها و رسیدگی به سیستم‌های حمل و نقل در اختیار بخش اجرایی قرار می‌دهد.

 

وی ادامه داد: به همین دلیل امسال نیز از آغاز ماه مبارک رمضان سفرها متوقف شده بود و ثبت نام‌ها در این مدت برای دور جدید اعزام‌ها که از فردا آغاز می‌شود انجام شد که زائران برای اعزام در لیالی قدر استقبال خوبی داشتند.

 

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج تصریح کرد: نخستین گروه زائران ایرانی فردا به زیارت عتبات عالیات عراق مشرف می‌شوند و لیالی قدر را در کربلای معلی یا نجف اشرف خواهند بود.

 

نظافتی با بیان اینکه اعزام‌ها در این دوره تنها به صورت هوایی انجام می‌شود، اظهار داشت: در این دوره از اعزام‌ها سفر به کاظمین از برنامه زیارتی زائران حذف شده است و زائران سه روز در کربلا و چهار روز در نجف و یا بالعکس اقامت خواهند داشت.

 

به گزارش فارس، هزینه سفر به عتبات عالیات در مرحله جدید اعزام ها 8 تا 10 درصد کاهش یافته که این رقم در ایام ماه مبارک رمضان 16 تا 20 درصد است و مرحله جدید اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات تا چهارم مهر ماه ادامه خواهد داشت.

 

بنابر اعلام سازمان حج و زیارت، اعزام های مرحله جدید از هشت ایستگاه پروازی در کشور به سمت نجف اشرف انجام می‌شود.

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: