آغاز پیش فروش بلیت قطار از 25 تیرماه
تاريخ : 21 / 4 / 1393برچسب:پیش فروش,بلیط قطار,عقاب نیوز, | 11:15 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

طبق برنامه زمان بندی صورت گرفته فروش بلیت قطارهای مسافری بین‌المللی نیز از روز سه شنبه 1393.5.24 شروع می شود ومتقاضیان می توانند از طریق مراجعه به سایت اینترنتی http://ticket.raja.ir و آژانس‌های مسافرتی دارای مجوز به تهیه بلیت اقدام کنند.
 پیش فروش بلیت قطارهای مسافری داخلی از ساعت 8:30 روز چهارشنبه، 1393.4.25 آغاز می‌شود.
 
به گزارش ایسنا، پیش فروش بلیت قطارهای مسافری داخلی حد فاصل تاریخ 1393.5.1 تا 1393.5.31 از ساعت 8:30 روز چهارشنبه، 1393.4.25 آغاز می شود.
 
براساس این گزارش؛ طبق برنامه زمان بندی صورت گرفته فروش بلیت قطارهای مسافری بین‌المللی نیز از روز سه شنبه 1393.5.24 شروع می شود ومتقاضیان می توانند از طریق مراجعه به سایت اینترنتی http://ticket.raja.ir و آژانس‌های مسافرتی دارای مجوز به تهیه بلیت اقدام کنند.
 
به گزارش ایسنا، طبق اعلام مدیر عامل سازمان راه‌اهن کشور، با توجه به اینکه درخواست شرکت‌های مسافربری برای افزایش بهای بلیت زمان بر خواهد بود، مسافرت‌ها در مرداد ماه نیز با نرخ گذشته انجام می‌شود.
 
طبق اعلام مدیر عامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا، با توجه به افزایش هزینه‌های ناوبری و خدماتی، شرکت‌های مسافرتی رسما درخواست افزایش بهای بلیت در سفرهای تابستانی را داده‌اند و راه آهن در حال بررسی این درخواستهاست.


این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: