واگذاری چهار هزار مسکن مهر در پردیس تهران با حضور رئیس جمهور
تاريخ : 25 / 12 / 1390برچسب:, | 11:12 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که بیش از چهار هزار واحد مسکن مهر در پردیس تهران، شنبه 27 اسفندماه با حضور رئیس جمهوربه مالکان آنها واگذار می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل ازایرنا ، ' علی نیکزاد ' شامگاه چهارشنبه در پایان جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران همچنین از افتتاح ورزشگاه 50 هزار نفری غدیر اهواز در سفر روز(پنجشنبه) رئیس جمهور به این شهر خبر داد و گفت: در این سفر بزرگترین تقاطع غیرهمسطح جنوب کشور نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی واگذاری بیش از 10 هزار مسکن مهر در استان خوزستان با محوریت شهر اندیمشک را از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه رئیس جمهوری به این استان بیان کرد.
 60 میلیون سفر نوروزی از طریق وسایل نقلیه عمومی

وزیر راه و شهرسازی تعداد سفرهای ایام نوروزی را 120 میلیون سفر بیان کرد و افزود: از این میزان 60 میلیون سفر با وسایل نقلیه عمومی انجام می‌شود.

نیکزاد به فعالیت راهداران در سراسرکشور و تلاش‌های آنان در جاده‌ها طی زمستان امسال اشاره و خاطرنشان کرد، فعالیت بیش از 11 هزار راهدار طی ایام نوروزی مضاعف شده و آنها آماده کمک به مسافران نوروزی هستند.

وی در عین حال به آسیب‌دیدگی 32 نفر از ماموران راهداری در سال گذشته در زمان انجام وظیفه اشاره کرد و یادآور شد: 6 نفر از راهداران در راه خدمت به مردم جان خود را از دست دادند.

به گفته وزیر راه و شهرسازی، رئیس جمهور از وی خواسته است تا از راهداران و زحمتکشان در جاده‌ها تقدیر شود.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: