قتل یک هتلدار ایرانی در برزیل
تاريخ : 10 / 4 / 1393برچسب:قتل,هتلدار ایرانی,برزیل,عقاب نیوز, | 2:25 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

هتلی که وی صاحب آن بوده، در یکی از مناطق حومه‌ای و زاغه‌نشین ریو به نام «ویدیگال» قرار دارد و اکثر مهمانان آن را تماشاچیان جام جهانی فوتبال تشکیل می‌دهند.

پلیس شهر ریودو ژانیرو در برزیل اعلام کرده که جسد یک هتلدار ایرانی - سوئدی را در هتل او پیدا کرده است. پلیس احتمال داده که این قتل با باندهایی که در کار قاچاق مواد مخدر هستند، ارتباط داشته باشد.

تابناک به نقل از دویچه وله گزارش داد که جسد این مرد ۳۴ ساله ایرانی - سوئدی در آخرین ساعات روز شنبه ۲۸ ژوئن مقارن با هفتم تیرماه پیدا شده است.

مقتول «میلاد حسینی بالایی» نام دارد و متولد ایران است اما پاسپورت سوئدی دارد و از ۱۵ ماه پیش در برزیل اقامت داشته است.

هتلی که وی صاحب آن بوده، در یکی از مناطق حومه‌ای و زاغه‌نشین ریو به نام «ویدیگال» قرار دارد و اکثر مهمانان آن را تماشاچیان جام جهانی فوتبال تشکیل می‌دهند.

به گزارش پلیس، مرگ حسینی بالایی بر اثر جراحتی بوده که در گردن او به وجود آمده است.

پلیس تحقیقاتش را درباره این قتل آغاز کرده و در حال بررسی دوربین‌های مداربسته و نیز پرس‌وجو از مسافران هتل است.

بر اساس گزارش پلیس ریو، از آنجا که مقادیری پول در محل قتل بوده که دزدیده نشده است، این امکان که انگیزه قتل سرقت بوده، از بین می‌رود.

در حال حاضر پلیس در حال تحقیق روی این فرضیه است که قتل این هتلدار، بر اثر درگیری بین گروهی از مسافران هتل بوده که با یکدیگر آشنایی دارند و احتمالا اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر هستند.

منطقه «ویدیگال» در خط ساحلی برزیل قرار داشته و مناظر زیبا و دیدنی‌ای دارد اما در عین حال یکی از مکان‌های انتقال مواد مخدر و محل رفت و آمد باندهای تبهکار است. از سال ۲۰۱۱ که پلیس کنترل این منطقه را در دست گرفته و آن را آرام‌تر کرده است، این منطقه به یکی از مقاصد توریست‌ها نیز تبدیل شده است.

 

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: