سومین شکایت یک کودک علیه ناظم دبستانی در غرب تهران

پایگاه خبری عقاب نیوز :

همزمان با طرح سومین شکایت علیه ناظمی که به آزار و اذیت دانش‌آموزان متهم است وزارت آموزش‌وپرورش نیز با ارسال نامه‌ای به دادگاه کیفری ‌استان تهران از این ناظم شکایت کرد.

  نماینده وزارت آموزش‌وپرورش با طرح این شکایت‌ درخواست کرد متهم به دلیل آزار دانش‌آموزان و برهم‌زدن امنیت مدرسه نیز مجازات شود. متهم که ناظم دبستانی پسرانه در غرب تهران بود، دو ماه قبل به اتهام تعرض به دو کودک بازداشت شد. مطابق گزارش پرونده مدیر و معلم پرورشی این مدرسه توسط یک دانش‌آموز در جریان این ماجرا قرار گرفتند. دانش‌آموزی که موضوع را اطلاع داد به معلم پرورشی خود گفت: ناظم مدرسه در نماز‌خانه بچه‌ای را اذیت کرده و او در حال گریه‌کردن است. وقتی معلم پرورشی به محل رفت کودک را در حالی‌که لباس‌هایش به هم ریخته ‌بود، دید و بلافاصله موضوع را به پلیس و مدیر مدرسه اطلاع داد و به این ترتیب ناظم جوان بازداشت شد.

هرچند در ابتدا او هیچ اتهامی را قبول نمی‌کرد اما به‌جز کودکی که وی را مورد آزار قرار داده ‌بود دانش‌آموز دیگری نیز موضوع مشابهی را تعریف کرد و مدعی‌ شد ناظم از او خواسته‌ بود در این‌باره به کسی چیزی نگوید. این پرونده به دادگاه کیفری ‌استان تهران فرستاده شد و قاضی محمدی کشکولی، رییس شعبه 79 دادگاه کیفری ‌استان تهران مسوول رسیدگی به این پرونده ‌شد. با توجه به اینکه در ابتدا یک شکایت در پرونده‌ بود ناظم مدرسه به‌دلیل عدم تودیع وثیقه ‌ بازداشت شد اما بعد از طرح شکایت دوم قرار صادره تشدید شد و ناظم مدرسه با قرار بازداشت در زندان ماند. وی چندین جلسه مورد بازجویی قرار گرفت.

 هنوز بازجویی‌ها تمام نشده بود که والدین سومین کودک نیز شکایت خود را اعلام کردند. آنها نیز مدعی‌ شدند فرزندشان چند ماه قبل از این حادثه مورد تعرض ناظم مدرسه قرار گرفته است اما تا قبل از مشخص‌شدن این موضوع به‌دلیل اینکه از ناظم می‌ترسید، سکوت کرده‌ بود. این شکایت نیز به شعبه 79 دادگاه کیفری ‌استان تهران فرستاده ‌شد و ناظم جوان مدرسه در این خصوص نیز مورد پرسش قرار گرفت، با این حال او هیچ‌کدام از اتهامات را قبول نکرده‌ است. این در حالی است که پزشکی قانونی در مورد دو کودک اعلام کرده ‌ هرچند آثار آزار جنسی روی بدن کودکان وجود دارد اما اثری از تجاوز به دست نیامده‌ است؛ البته در مورد یکی از کودکان از آنجایی که مدت زمان زیادی از این موضوع گذشته امکان اظهارنظر وجود ندارد.

اکنون کودک سوم نیز به پزشکی‌قانونی معرفی شده ‌است و هنوز پزشکان در این خصوص اظهارنظر نکرده‌اند. این در حالی است که قاضی کشکوکی و چهار مستشار شعبه 79 در جلساتی جداگانه از معلم پرورشی و مدیر مدرسه که موضوع را به پلیس گزارش دادند، تحقیق کردند و آنها نیز اطلاعات خود را ارایه دادند.

در حال حاضر با توجه به شکایت آموزش‌وپرورش از این ناظم جمع شاکیان وی به چهارنفر رسیده‌ است و حالا پزشکی‌قانونی از سوی شعبه 79دادگاه کیفری استان تهران موظف شده در مورد هر سه ‌کودک و آثاری که از محل وقوع جرم جمع‌آوری شده تحقیق و نظر نهایی خود را اعلام کند. متهم پس از اعلام نظر پزشکی‌قانونی و اتمام تحقیقات پای میز محاکمه خواهد رفت.
منبع: روزنامه شرق

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: