پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: واقعیت این است که موقعیت ایران اسلامی در طول مدیریت رهبر فرزانه انقلاب به شدت تحکیم یافته است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: واقعیت این است که موقعیت ایران اسلامی در طول مدیریت رهبر فرزانه انقلاب به شدت تحکیم یافته و باعث افزایش اقتدار و نفوذ و گسترش عمق راهبردی ایران اسلامی در منطقه و جهان شده است.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از  روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم طی سخنانی در جمع کارکنان و مسئولین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به برگزاری باشکوه بیست و پنجمین سالروز ارتحال و آئین گرامیداشت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، شخصیت حضرت امام خمینی(ره) را یک شخصیت کم نظیر در جهان برشمرد و افزود: امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) تاریخ جهان را تغییر داد.

نمایده ولی فقیه در ارتش در ادامه با بیان این که دشمنان منتظر بودند تا بعد از رحلت امام خمینی(ره) شاکله نظام اسلامی از هم پاشیده شود، تصریح کرد: بعد از رحلت حضرت امام (ره)، رهبر فرزانه انقلاب چنان مدبرانه تحولات داخلی و خارجی را مدیریت کردند که ایران اسلامی ضمن فائق آمدن بر بحران های مختلف، جایگاه شایسته ای در سطح منطقه و جهان به خود اختصاص داد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع کارکنان این سازمان، مدیریت فرماندهی معظم کل قوا برمسائل گوناگون را به دو حوزه داخلی و خارجی تقسیم و ضمن تأکید بر اثرگذاری مدیریت معظم له در هر دو حوزه، به بخش مدیریت داخلی اشاره و در این باره خاطرنشان کرد: در حوزه داخلی می توان به خنثی سازی توطئه های جنگ روانی دشمن در قالب جنگ نرم، مدیریت ایشان در شفاف سازی و روشنگری مستمر نسبت به اهداف و نیات دشمنان که از عوامل اصلی ناکامی آنان در این حوزه بود اشاره کرد چراکه رهبر فرزانه انقلاب روشنگری دقیق و صحیحی نسبت به مسائل داخلی داشتند و امروز شاهدیم که همه مردم و مسئولین از ابعاد و اهداف توطئه های فرهنگی دشمنان به خوبی آگاهند و این مهم از آثار تدابیر و مدیریت ایشان است که همواره در سال های گذشته به ویژه در سال های اخیر بر موضوع تهاجم فرهنگی دشمنان و ضرورت مقابله با آن تأکید فرمودند.

وی مدیریت رهبرفرزانه انقلاب در فتنه 78 و 88 را از دیگر مصادیقی برشمرد که معظم له با مقاومت در مقابله دخالت ها و توطئه های استکبار جهانی و با اتخاذ تدابیر هوشمندانه در مواجه با عوامل داخلی آن،  نظام اسلامی و کشور را در برابر این گونه فتنه ها ایمن نمودند.

پیشرفت روز افزون کشور در زمینه های هسته ای، موشکی،  پزشکی و دیگر فنآوری های نوین، ایجاد روحیه اعتماد به نفس در جوانان، تسلط و احاطه بی نظیر بر مسائل گوناگون سیاسی، فرهنگی و توجه به نیاز های نسل جوان و دانشجویان و حوزه های علمیه درکنار درک صحیح از ضرورت های نظام اسلامی؛ از دیگر ویژگی های مدیریتی حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) بود که حجت الاسلام آل هاشم به آنها اشاره کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه، نامگذاری سال ها توسط رهبر انقلاب را بسیار خوب و اثرگذار توصیف و دراین باره تصریح کرد: در واقع این کار باعث تبیین راهبردهای کلان کشور در سطح ملی و تأکیدی بر اجرای دقیق برنامه های بلند مدت و میان مدت 20 و پنج ساله می شود که خود به نوعی فرهنگ سازی است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در بخش دوم سخنان خود به اثرگذاری مدیریت رهبر انقلاب در حوزه عوامل خارجی اشاره و در این باره خاطرنشان کرد: مدیریت معظم له در این بخش در جهت پیشبرد اهداف جهانی اسلام و انقلاب اسلامی و در راستای تحقق بخشیدن به آرمان­های والای امام راحل به نحوه بسیار شایسته ای رقم خورد و همانگونه که امام راحل می خواستند امروز فرهنگ انقلاب اسلامی در جهان طنین انداز شده به گونه ای که علاوه بر تأمین اهداف نظام در حد مطلوب، اقتدار و عزت جهانی نظام اسلامی نیز تأمین شده است و ازسوی دیگر سیاست ها و راهبردهای جهانی و منطقه ای دشمنان و جهان استکباری را با ناکامی و شکست مواجه کرده است.

وی در همین زمینه شکست دشمنان در تأمین امنیت رژیم صهیونیستی، ممانعت از شکل گیری روند به اصطلاح صلح خاورمیانه، جلوگیری از غالب کردن رژیم صهیونیستی در منطقه و پرداختن به مسئله فلسطین به عنوان بزرگترین مسئله جهان اسلام که یکی از مهم­ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در دوران امام راحل و متعاقباً در دروان زعامت رهبری بود را مطرح کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه افزود: عبوردادن نظام از تهدیدها و توطئه های غرب جهت وارد نمودن کشور به  جنگ های مختلف در منطقه از دیگر تدابیر رهبرفرزانه انقلاب بود که با درایت و دور اندیشی، این گونه تهدیدها نیز به فرصت تبدیل و از آنان به نحو شایسته ای برای تقویت نظام اسلامی استفاده شد.

حجت الاسلام آل هاشم همچنین اتخاذ تدابیر هوشمندانه در تنظیم دیپلماسی هسته ای کشور را ازجمله نقاط عطف مدیریت راهبردی رهبر معظم انقلاب دانست که با گذشت بیش از 10 سال کشمکش هسته ای، نه تنها هیچ خللی در اراده مردم و نظام در دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای ایجاد نشده بلکه کشور تسلیم زیادی خواهی دشمنان نگردیده و با بابومی سازی فنآوری  هسته ای و تولید سوخت هسته ای کشور را در ردیف یکی از معدود کشورهای دارای فناوری هسته ای قرار داد و همین امر با عث ارتقای جایگاه بین المللی نظام اسلامی شد.

وی افزود: تأکید رهبرانقلاب بر اصول اساسی اسلام و وحدت مسلمانان و مبارزه با دشمنان اسلام از طریق سخنرانی و انتشار پیام های بیدار کننده برای مردم کشورهای منطقه در این 25 سال اخیر موجب تقویت وحدت و بیداری اسلامی در سطح منطقه شده است و ایران اسلامی را به عنوان یک الگوی عینی و عملی از یک نظام سیاسی مردم سالار مورد خواست و مطالبه مسلمانان منطقه قرار داده است.

حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: اتخاذ مواضع اصولی، قاطع و هوشمندانه رهبر انقلاب اسلامی، امروز تناقض ادعاها و رفتارهای غرب در زمینه حقوق بشر، دمکراسی و آزادی را با چالش های بسیار جدی مواجه کرده است به گونه ای که این تناقص در برخورد با موج بیداری اسلامی در منطقه قابل مشاهده است و امروز تردیدی وجود ندارد که مواضع و رویکرد های نظام در خصوص رویداردهای مهمی همچون 11 سپتامبر و حمله آمریکا به افغانستان و عراق و تهدیدهای نظامی و فشارهای اقتصادی و سیاسی نه تنها جمهوری اسلامی ایران را به عقب نرانده بلکه باعث شده تا نظام اسلامی روز به روز پیشترفت نماید و به حد قابل توجهی از قدرت ملی که در سطح منطقه تعیین کننده و در نظام بین الملل تأثیرگذار است برسد.

وی تصریح کرد: واقعیت این است که موقعیت ایران اسلامی در طول مدیریت رهبر فرزانه انقلاب و دوران زعامت ایشان به شدت تحکیم یافته و باعث افزایش اقتدار و نفوذ ایران و گسترش عمق راهبردی ایران در منطقه شده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاس ارتش درپایان اظهار داشت: خداوند را شاکریم که بعدازگذشت 25 سال از ارتحال امام خمینی(ره)، انقلاب اسلامی اسلامی ایران با همان صلابت، رهبری و هدایت می شود.


این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: