دلشکسته ترین دختر ایران +عکس
تاريخ : 17 / 3 / 1393برچسب:دلشکسته ترین,دختر ایران,پایگاه خبری عقاب نیوز, | 7:37 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

البته جای بسی امیدواری است که صورت او قابل درمان است؛ اما افسوس اینکه تامین هزینه های درمانی این دختر برای خانواده غیر ممکن و بلکه محال است.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، گریه های پنهان و پیدا، انزوا و گوشه گیری، خجالت و شرمندگی، بی میلی به حضور در جمع دوستان، تحمل تمسخر دیگران، ترک تحصیل، نداشتن امید به آینده، عدم امکان ازدواج در آینده و …. همه و همه بخش کوچکی از زجرها و دردهای نهفته و پنهان رقیه ۷ ساله است دختری از بخش مردهک شهرستان عنبرآباد استان کرمان .

دختری که به صورت مادرزاد نیمی از صورتش به کلی سیاه و کبود است و هزینه های گزاف معالجه پدر کارگرش را با وجود دو فرزند دیگر از مداوا عاجز نموده است مراجعه به مراکز ذی ربط هم چیزی جز یاس و ناامیدی برایشان نداشته است نه تحت پوشش ارگانی هستند نه تحت حمایت نهادی قرار گرفته اند.

دلشکسته ترین دختر ایران +عکس

البته جای بسی امیدواری است که صورت او قابل درمان است؛ اما افسوس و صد افسوس اینکه تامین هزینه های درمانی این دختر برای خانواده غیر ممکن و بلکه محال است.

 رقیه باید در پنج مرحله عمل جراحی شود از سن هشت ماهگی در بیمارستان فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) یوسف آباد تهران تحت معالجه بوده که به علت ناتوانی مالی فقط در حدود یک پنجم کار جلو رفته و حالا که کلاس اوّل ابتدائی است مانده چهار مرحله دیگر. هر مرحله ای حدود چهار ماه به طول می انجامد و روند کلی درمان هم به این صورت است که باید مواد خاصی به زیر پوست تزریق شده تا آرام آرام پوست سفید ایجاد شود و پوست کبود جدا گردد. هزینه هر مرحله حدود ۷-۸ میلیون تومان برآورد شده است که این روند فرایندی ۱۴-۱۵ ماهه را رقم خواهد زد.

دلشکسته ترین دختر ایران +عکس


به امید روزی که متولیان برگزاری جشنواره هایی مانند "زیباترین و خوشتیپ ترین دانشجوی دختر دانشگاه ارومیه" از خواب غفلت بیدار شده و دلشکسته ترین دختر ایرانی را نیز دریابند و او را به زندگانی عادی اجتماعی برگردانند.

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: