جشنواره نوروزي شيريني و شكلات در سالن حجاب
تاريخ : 22 / 12 / 1390برچسب:, | 4:11 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

چندي قبل اتحاديه شيريني‌فروشان و قنادان از برنامه‌هاي خاص خود در آستانه نوروز خبر داد كه با گذشت روزها و نزديك‌شدن به سال 1391، كم كم شاهد فعاليت هاي گسترده و متنوع اين صنف هستيم.

قنادان تهراني در سال جاري در نمايشگاه‌هاي بهاره (عرضه مستقيم كالا)، شركت كرده، با آجيل فروشان براي عرضه شيريني تعامل داشته، از امروز (22 اسفندماه) در سالن حجاب واقع در خيابان حجاب اقدام به برگزاري جشنواره فروش نوروزي كرده و در نهايت خبر برگزاري نمايشگاه عرضه شيريني، شكلات و تنقلات را در ميادين ميوه و تره بار شنيديم.

به گزارش ايسنا، امروز جشنواره فروش ويژه عيد با همكاري اتحاديه كشوري قنادان و انجمن شكلات و بيسكوييت در سالن حجاب آغاز شد و فروش ويژه تا روز 26 ماه جاري ادامه دارد.

جشنواره شيريني و شكلات با فعاليت 54 غرفه شكل گرفته و شيريني، شكلات و تنقلات در آن با 10 الي 15 درصد تخفيف عرضه مي شود.

از سوي ديگر سازمان ميادين ميوه‌ و تره‌بار شهرداري نيز با توجه به افزايش تقاضا براي برخي از محصولات از جمله شيريني، شكلات و تنقلات در ايام سال در راستاي ايجاد تسهيلات لازم براي تامين مايحتاج ضروري و پر مصرف شهروندان، اقدام به برگزاري نمايشگاه ويژه عرضه شيريني، شكلات و تنقلات از تاريخ 18 الي 29 اسفند ماه با بيش از 50 غرفه در پنج نقطه مركزي، شمالي، جنوبي، غربي و شرقي شهر تهران واقع در ميادين ميوه و تره بار جلال، صادقيه، لواساني، پيروزي و نواب كرده است.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: