وضعیت جسمانی آیت الله مهدوی کنی وخیم است/ مردم دعا کنند

پایگاه خبری عقاب نیوز :

وضعیت جسمانی آیت الله مهدوی کنی وخیم است/ مردم دعا کنند

یکی از پزشکان معالج آیت الله محمد رضا مهدوی کنی وضعیت عمومی رییس مجلس خبرگان رهبری را وخیم اعلام کرد و گفت: مردم برای سلامتی این عالم بزرگ دعا کنند.


به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز  به نقل از نامه نیوز، وی که نخواست نامش فاش شود به خبرنگار ایرنا افزود: رییس دانشگاه امام صادق (ع) عصر روز گذشته (چهارشنبه ) به کما رفته است و ضریب هوشیاری وی زیر 20 درصد است.

وی با بیان اینکه هیچ تغییر خاصی در وضعیت بهبودی آیت الله مهدوی کنی حاصل نشده است، افزود: وضعیت نگران کننده است و فقط لطف خدا و دعای خیر مردم می تواند کمک کند.

در همین حال یکی از دو داماد آیت الله مهدوی کنی که بسیار نگران بود در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وضعیت آیت الله بسیار نگران کننده است و تیم پزشکی بیمارستان تلاش گسترده ای انجام داده اند که وضعیت وی بهبود یابد.

سیدمصطفی میرلوحی افزود: از شب گذشته تغییر خاصی در روند بهبودی آیت الله ایجاد نشده است و از مردم درخواست می کنیم که برای سلامتی وی دعا کنند.

وی اضافه کرد در این میان تنها امید به الطاف خدواند متعال داریم تا بار دیگر آیت الله مهدوی کنی را به ما بازگرداند.

به گزارش  ایرنا به نقل از تکنسین های بیمارستان بهمن، دستگاههای تنفسی همچنان در حال فعالیت هستند اما وضعیت هوشیاری آیت الله مهدوی کنی متاسفانه در وضعیت نامساعدی قراردارد. نامه نیوز، وی که نخواست نامش فاش شود به خبرنگار ایرنا افزود: رییس دانشگاه امام صادق (ع) عصر روز گذشته (چهارشنبه ) به کما رفته است و ضریب هوشیاری وی زیر 20 درصد است.


 

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: