آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی ناپیوسته از 11 خرداد
تاريخ : 7 / 3 / 1393برچسب:, | 11:33 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 
آزمون کارشناسی ناپیوسته روز پنجشنبه 23 مردادماه برگزار می شود و کارت ورود به جلسه این آزمون نیز از روز دوشنبه 20 تا چهارشنبه 22 مردادماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

 مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته از روز یکشنبه 11 خردادماه از طریق سایت سازمان سنجش خبرداد.
 
دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: مهلت ثبت نام داوطلبان آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 93 تا روز دوشنبه 19 خرداد ادامه دارد .
 
وی با بیان اینکه پرداخت هزینه ثبت نام منحصرا از طریق اینترنت و به وسیله کارت‌های بانکی عضو شتاب انجام می‌شود، گفت: هزینه ثبت نام برای این آزمون 14 هزار و 400 تومان است و علاقه مندان به شرکت در گزینش موسسات غیردولتی و غیر انتفاعی نیز باید علاوه بر مبلغ فوف 2900 تومان دیگر پرداخت کنند.
 
توکلی ادامه داد: آزمون کارشناسی ناپیوسته روز پنجشنبه 23 مردادماه برگزار می شود و کارت ورود به جلسه این آزمون نیز از روز دوشنبه 20 تا چهارشنبه 22 مردادماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.
 
مشاور عالی سازمان سنجش اضافه کرد: بر اساس ضوابط اعلام شده از تعداد 74 کدرشته امتحانی کاردانی به کارشناسی که در دفترچه راهنما درج شده است پذیرش در 34 کدرشته امتحانی از طریق آزمون و پذیرش در 40 کد رشته امتحانی از طریق سوابق تحصیلی (بدون آزمون) انجام می گیرد . با این حال تمامی داوطلبان اعم از متقاضیان پذیرش با آزمون یا بدون آزمون لازم است که نسبت به ثبت نام اقدام کنند.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: