نماهنگ مظهر حماسه ویژه بزرگداشت حماسه سوم خرداد و عملیات بزرگ بیت المقدس

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 
 
به پاسداشت حماسه بی بدیل سوم خرداد و دلاورمردیهای یلان این مرز بوم نماهنگ مظهر حماسه کاری از سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران منتشر شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، در ساعت دو بعد از ظهر روز سوم خرداد 1361، پس از 24 روز رزم بی امان، خرمشهر به طور کامل آزاد شد و پرچم پرافتخار اللّه اکبر، بر فراز مسجد جامع و پل تخریب شده خرمشهر به اهتزاز در آمد. خرمشهر، این شهر مقاوم که پس از 35 روز پایداری و مقاومت، در چهارم آبان ماه 1359، به اشغال دشمن درآمده بود، پس از 578 روز (نوزده ماه) اسارت، بار دیگر به آغوش گرم میهن اسلامی بازگشت. رزمندگان اسلام در اولین اقدام، نماز شکر را در مسجد جامع خرمشهر اقامه کردند. خبر آزادسازی خرمشهر، به سرعت در همه جا طنین افکند و ملت مسلمان ایران را که مدت ها در آرزوی شنیدن چنین خبر مسرت بخشی بودند، غرق شادی و سرور کرد. مردم به خیابان ها ریختند و با پخش شیرینی، به جشن و شادی پرداختند. و با فرارسیدن شب، بر پشت بام ها ندای اللّه اکبر سر دادند.

نماهنگ مظهر حماسه کاری از سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران به آهنگسازی امیر علوی، شعری از بیگی حبیب آبادی، خوانندگی تقی شکوری و تدوین علیرضا مراد علی بیگی از این بخش قابل مشاهده می باشد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: