سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی با رادیو معارف تفاهم‌نامه آموزشی و اطلاع رسانی امضا می‌کند.

پایگاه خبری عقاب نیوز :

افزایش همکاری رادیو معارف با ارتش جمهوری اسلامی

سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی با رادیو معارف تفاهم‌نامه آموزشی و اطلاع رسانی امضا می‌کند.

خبرگزاری فارس: افزایش همکاری رادیو معارف با ارتش جمهوری اسلامی

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از   خبرگزاری فارس، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با مدیر رادیو معارف ضمن قدردانی از فعالیت‌های این رسانه دینی بر افزایش تعامل و همکاری هر چه بیشتر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی با رادیو معارف تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم ضمن تاکید بر استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت‌های رسانه‌ای رادیو معارف در تعالی و بصیرت افزایی پرسنل کادر و وظیفه ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: برنامه‌سازی از توصیه‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری به عنوان منشور راهبردی حوزه فرهنگ از جمله نکات مورد اهتمام بیش از پیش رادیو معارف و سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خواهد بود.

وی با اشاره به حضور نیروهای مومن و متدین در بدنه ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: رادیو معارف می‌تواند بستر بسیار مناسبی برای ارتقای بینش و معرفت دینی مخاطبان خود بویژه در نیروهای مسلح باشد.

مدیر رادیو معارف نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در شبکه سراسری معارف، تهیه برنامه در مورد زندگی سرداران شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در قالب برنامه‌های «شاهد»، «مقاومت»، «مجله روز» و «باغ تماشا» را از اقدامات انجام شده با همکاری ارتش جمهوری اسلامی برشمرد و بر ادامه این همکاری تاکید کرد.

وی همچنین برنامه‌ریزی برای دوره آموزش از طریق رادیو و فضای مجازی برای کارکنان ارتش جمهوری اسلامی را از جمله اقدامات در دست اجراء برشمرد.

در پایان این دیدار طرفین بر تهیه پیش‌نویس تفاهم نامه اطلاع رسانی و آموزشی تاکید کردند.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: