آیین اختتامیه گروه معارف جنگ دانشجویان افسری آجا در دوکوهه برگزار شد

پایگاه خبری عقاب نیوز :

آیین اختتامیه گروه معارف جنگ دانشجویان دانشگاههای افسری آجا چهارشنبه شب در حسینیه شهید همت دوکوهه با حضور جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار ایرنا فرمانده نیروی زمینی ارتش در این آیین در سخنانی گفت:شهدا با از خود گذشتگی و رشادت عزت و عظمت و آبرو را برای نظام اسلامی به ارمغان آوردند.

امیر سرتیپ ˈاحمد رضا پوردستانˈ با تشریح بخش هایی از عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر گفت:این عملیات یکی از سخت ترین و پیچیده ترین عملیاتهای دفاع مقدس بود که دستاوردهای بسیار بزرگی برای نظام به دنبال داشت.

وی افزود:وقتی رژیم بعثی عراق با 12 لشکر زرهی مکانیزه و پیاده مرزهای کشور ایران را مورد تجاوز قرار داد ملت بزرگ ایران اسلامی یک صدا به ندای رهبر لبیک گفت و جبهه ها را پر کرد و امروز هم ملت بزرگ ایران اسلامی پشت سر مقام عظمای ولایت ایستاده و وی را تنها نمی گذارد.

امیر پوردستان گفت:شهدا و ایثارگران و تلاش گران دوران دفاع مقدس مایه افتخار و عزت ایران اسلامی هستند و اقتدار و سربلندی نظام اسلامی در عرصه بین المللی مرهون خون شهداست.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نیز برگزاری چنین برنامه های آموزشی و فرهنگی برای نیروهای نظامی را اقدامی برای یادآوری رشادت ها و ایثارگری رزمندگان در دوران دفاع مقدس دانست.

حجت الاسلام ˈسیدمحمدعلی آل هاشمˈ شهدا را مایه افتخار و عزت ایران اسلامی دانست و افزود: با پایان دوران دفاع مقدس نباید ایثار گری شهدا به فراموشی سپرده شود.

وی بر ضرورت حفظ ارزش های دفاع مقدس و تبیین اهداف والای شهدا تاکید کرد.

در این مراسم با لوح سپاس از جمعی از سرداران دوران دفاع مقدس و خانواده های معظم شهدا تجلیل شد.

دوره یک هفته ای معارف دانشجویان دانشگاههای افسری آجا به مدت یک هفته در دوکوهه برگزار شد.

 

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: