آغاز بکار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۰ صبح امروز
تاريخ : 9 / 2 / 1393برچسب:, | 1:29 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

نمایشگاه بین المللی کتاب تهران امروز با حضور رئیس جمهور در مصلای امام خمینی گشایش می یابد. در نمایشگاه امسال دو هزار و ۳۳۰ تاشر با بیش از ۳۹۰ هزار عنوان کتاب حضور دارند. نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۰ تا ۲۰ اردیبهشت پذیرای بازدیدکنندگان است.


به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مراسم افتتاحیه بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ساعت 10 صبح امروز سه‌شنبه 9 اردیبهشت با حضور رئیس جمهور در ضلع جنوبی مصلای بزرگ امام خمینی (ره) در تهران برگزار می‌شود.  در این مراسم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان، ناشران و اهالی رسانه نیز حضور خواهند داشت.

تقدیر از 20 ناشر برتر کشور در سال 1392 از دیگر برنامه‌های افتتاحیه نمایشگاه بیست و هفتم است. این ناشران بر اساس رتبه‌ای که کسب کرده‌اند، در سه بخش برگزیده، ویژه و شایسته دسته‌بندی شده‌اند، لوح تقدیر و جوایز خود را از دست رئیس جمهور دریافت می‌کنند.

علاوه بر این و با توجه به در پیش بودن روز ملی خلیج فارس (10 اردیبهشت) یک گروه سرود 25 نفره به نام «خیلج فارس» اجرای زنده‌ای را به همین مناسبت در افتتاحیه نمایشگاه کتاب تهران خواهد داشت. همچنین بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی صبح امروز و پیش از آغاز مراسم افتتاحیه، از نمایشگاه کتاب تهران بازدید خواهد کرد.
نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

نمایشگاه کتاب

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در فضایی به وسعت 135 هزار مترمربع و در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران برپا شده و در بخش داخلی 266 هزار و 429 کتاب از سوی 2330 ناشر از کشورمان عرضه خواهد شد. در این نمایشگاه همچنین 600 ناشر خارجی (در دو بخش لاتین و عربی) حضور دارند که 132 هزار عنوان کتاب را به معرض فروش می‌گذارند.

 

دانلود

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از فردا تا 20 اردیبهشت برای بازدید عموم در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برپا خواهد بود. ساعت بازدید نمایشگاه از 10 صبح تا 8 شب است.
 
 


این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: